018e8aed64","lang":0,"debug":0}
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
2
فرماندار لاهیجان:

کارنامه عملکرد دولت سیزدهم در هفته دولت درخشان بود

  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷
کارنامه عملکرد دولت سیزدهم در هفته دولت درخشان بود
هفته دولت فرصت مغتنمی است تا عملکردهای دولت بیان و دولتمردان کارنامه درخشان خود را در این هفته به منصه ظهور برسانند.

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال از لاهیجان،« فرهاد براتی » در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند شهرستان، گفت: شهیدان رجایی و باهنر دو یار دیرین امام و انقلاب، اسوه علم و تقوا و جزو دولتمردان انقلابی، ارزشی و مردمی بودند.

فرماندار شهرستان لاهیجان ضمن قدردانی از خبرنگاران پرتلاش که در هفته دولت به انعکاس عملکرد و کارنامه دولت پرداختند، افزود: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا عملکردهای دولت بیان و دولتمردان کارنامه درخشان خود را در این هفته به منصه ظهور برسانند.

براتی با بیان اینکه عملکرد دولت ایت الله رئیسی در زمان اندکی که از عمر دولت سیزدهم سپری شده، درخشان بود، تصریح کرد: مهار و کنترل ویروس کرونا با اجرای طرح شهید سلیمانی و واکسیناسیون گسترده در سطح جامعه، حضور میدانی رئیس جمهور برای رفع مشکلات مردم، افزلیش بودجه مناطق محروم، جراحی اقتصادی و جلوگیری از قاچاق کالا، آرد و روغن، سامانه های صدور برخط، آزادسازی سواحل، نگاه ویژه به پالایشگاه ها و فعال کردن آنها و رتبه بندی معلمان …..از جمله اقدامات انجام شده دولت سیزدهم است.

فرماندار لاهیجان ادامه داد: اقتصاد کشور با برجام گره زده نشد و از فضای داخلی و پتانسیل های موجود در جهت بهبود وضعیت اقتصادی استفاده شد.

براتی با بیان اینکه در هفته دولت امسال ۱۱۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد و ۳۷۸ میلیون تومان در شهرستان لاهیجان به بهره برداری می رسد، افزود: در حوزه روستایی ۹۷ پروژه روستایی و در حوزه شهری نیز ۱۳ پروژه شهری افتتاح که با بهره برداری از این تعداد پروژه ها هزار و ۹۶۴ فرصت شغلی ایجاد شد.

وی با اشاره به برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان ، خاطرنشان کرد: قبل از اینکه بحث آزادسازی سواحل مطرح شود همه اشخاص حقیقی در حوزه تصرف ساحل در لاهیجان شناسایی و امروز موردی گزارش نشده است که پرونده سازی برای آن نشده باشد.

براتی با بیان اینکه لاهیجان از جمله شهرستان هایی است که تعداد پروژه های هفته دولت آن از لحاظ تعداد و اعتبار هزینه شده در وضعیت مطلوبی قرار دارد، اظهار کرد: : سال گذشته ۵۴۷ فرصت شغلی ایجاد شده بود که با افزایش ۳/۵ برابر به هزار و ۹۶۴ فرصت شغلی در هفته دولت سال جاری رسید.

خبرنگار: ریحانه شریفی

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=6785

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.