018e8aed64","lang":0,"debug":0}
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
5

پوستر هشتمین جشنواره‌ی فرهنگی – رسانه ایی ابوذر عصر امروز در مراسمی با حضور جمعی از مدیران و فعالان فرهنگی رسانه ایی استان در رشت رونمایی شد.

  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
پوستر هشتمین جشنواره‌ی فرهنگی – رسانه ایی ابوذر عصر امروز در مراسمی با حضور جمعی از مدیران و فعالان فرهنگی رسانه ایی استان در رشت رونمایی شد.
رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره‌ی فرهنگی - رسانه ایی ابوذر

 به گزارش نگین شمال دبیر جشنواره‌های فرهنگی – رسانه ایی ابوذر گیلان هدف از برپایی این جشنواره‌ها را تربیت کادر رسانه ایی در تراز انقلاب و تشکیل جبهه‌ی واحد رسانه ایی در بستر تولید محتوا‌های فاخر و ارزنده عنوان کرد و گفت: امسال هشتمین جشنواره‌ی فرهنگی – رسانه ایی ابوذر در یازده محور اصلی و سه محور بومی در گیلان برگزار می‌شود و فعالان رسانه ایی استان تا ۱۵ آذر فرصت دارند آثار خود را به دبیر خانه‌ی جشنواره ارسال کنند.
سرهنگ مهدی پارسا افزود: معضل دفع غیر بهداشتی پسماند، تغییر کاربری‌های غیر قانونی و غیرمجاز اراضی کشاورزی و تهدیدات و ظرفیت‌های گردشگری گیلان از محور‌های سه گانه و بومی جشنواره‌ی امسال است که بطور ویژه به آن پرداخته خواهد شد.
وی همچنین مهلت ارسال آثار ارسالی به دبیر خانه‌ی این جشنواره را تا ۱۵ آذر ۱۴۰۱ اعلام کرد و گفت: اعلام نفرات برگزیده و برپایی مراسم اختتامیه‌ی این جشنواره ۲۱ دی همزمان با روز قشر بسیج رسانه خواهد بود.
جشنواره‌ی فرهنگی – رسانه ایی ابوذر گیلان، ۱۱ قالب دارد و علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های معرفی شده شامل: گزارش تحقیقی و تحلیلی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، فیلم مستند و پادکست به دبیرخانه ارسال کنند.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=6030

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.