018e8aed64","lang":0,"debug":0}
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
2

پسر کوه های بلند را در لاهیجان ببینید/نمایش “پسر کوههای بلند “به کارگردانی نگار نادری اینروزها در لاهیجان بر روی صحنه اجرا می شود.

  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
پسر کوه های بلند را در لاهیجان ببینید/نمایش “پسر کوههای بلند “به کارگردانی نگار نادری اینروزها در لاهیجان بر روی صحنه اجرا می شود.

به گزارش نگین شمال به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان؛ نمایش “پسر کوههای بلند ” به نویسندگی و کارگردانی نگار نادری از تاریخ  ۹ الی ۲۱ بهمن  هر روز ازساعت  ۱۸(۱۵ بهمن ساعت: 30/16) در آمفی تئاتر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان اجرا می شود . ساحل احمد دوست ، امیر تنها، […]

به گزارش نگین شمال به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان؛ نمایش “پسر کوههای بلند ” به نویسندگی و کارگردانی نگار نادری از تاریخ  ۹ الی ۲۱ بهمن  هر روز ازساعت  ۱۸(۱۵ بهمن ساعت: 30/16) در آمفی تئاتر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان اجرا می شود .

ساحل احمد دوست ، امیر تنها، سوفیا نادری، ویدا پیرو سجاد ، امیرحسین فکری، بهروز نیکو، ستایش پیک موسوی و گلناز دادرس بازیگرانی هستند که دراین نمایش ایفای نقش می کنند.

از دیگر عوامل نمایش : مهدی محمدپور(نوازنده دف) ، یوسف رحیمی(نوازنده ویولن و کمانچه) ، فروغ فلاح شمس( تنبک) سمیه منجم ( طراح لباس ، صحنه و گرافیک) و مهدی بهشاد ( نور و افکت)

پسر کوه های بلند نگاه جدید به داستان زال و سیمرغ از شاهنامه فردوسی بزرگ دارد و با زبان دراماتیک تفاوت ها و تمایز ها را نشان می دهد.

نگار نادری فوق لیسانس ادبیات نمایشی، از هنرمندان باسابقه حوزه هنرهای نمایشی و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد که از سال 71فعالیت هنری خود را در حوزه نویسندگی ، بازیگری و کارگردانی  تئاتر شروع کرده و تاکنون موفقیتهای زیادی را در این زمینه کسب نموده است .

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=5559

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.