a43c5609ec","lang":0,"debug":0}
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
3

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در لاهیجان / تصاویر

  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳
برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در لاهیجان / تصاویر
همایش پیاده‌روی خانوادگی به همت هیات کاراته شهرستان لاهیجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار نگین شمال؛ صبح امروز جمعه بیستم خرداد ماه ۱۴۰۱ به مناسبت آغاز دهه کرامت همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با حضور بیش از ۲۰۰ نفر به همت هیات کاراته شهرستان لاهیجان به طول ۲ کیلومتر از مزار شهدای گمنام تا باغ نارنج این شهرستان برگزار شد.

در این همایش که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد به‌قیدقرعه تعداد ۲۰ کارت هدیه ۱۰۰ هزارتومانی و ۱۰ عدد لباس ورزشی به شرکت‌کنندگان اهدا شد.

رئیس هیات کاراته لاهیجان در این برنامه ضمن خیرمقدم به همه شرکت‌کنندگان در این همایش آغاز دهه کرامت ولادت امام رضا را تبریک گفته و از حمایت‌های دست‌آندرکاران برای ارتقا ورزش شهرستان لاهیجان تقدیر و تشکر کرد.

سیاوش خداپرست با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده هرماه برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی برگزار می‌شود، تصریح کرد: در تیرماه میزبان مسابقات نونهالان و نوجوانان کاراته قهرمانی استان گیلان در لاهیجان هستیم.

وی اظهار داشت: مهم‌ترین عامل برای حفظ نشاط و شادابی در جامعه ورزش همگانی است که باید این شروع نشاط را در جامعه با برگزاری برنامه‌های متنوع ورزشی گسترش دهیم.

وی با اشاره حضور پرشور ورزشکاران و کاراته‌کاران در همایش پیاده‌روی گفت: در میادین ورزشی ورزشکاران با تأسی از امامان معصوم خصوصاً امام رضا (ع) توانستند خوش بدرخشند و صاحب عناوین مختلف شوند.

خبرنگار: علی اسدی

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=6265

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.