dc98445811","lang":0,"debug":0}
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
1

هفته دولت فرصتی برای دولتمردان است تا در جهت خدمت به مردم گام های موثری بردارند .

  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱
هفته دولت فرصتی برای دولتمردان است تا در جهت خدمت به مردم گام های موثری بردارند .
افتتاح پروژه های شهرداری رانکوه با حضور فرماندار و بخشدار مرکزی و رانکوه واعضای شورای اسلامی شهر رانکوه و جمعی از مسولین به بهره برداری رسید.

به گزارش نگین شمال از رانکوه قهرمانی شهردار رانکوه ضمن گرامیداشت یاده و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت فرصتی برای دولتمردان است تا در جهت خدمت به مردم گام های موثری بردارند .

قهرمانی شهردار رانکوه به معرفی پروژه های هفته دولت پرداخت و گفت :اجرای زیر سازی و اسفالت خیانهای شهید رجایی، بلوار شهید سلیمانی حدفاصل بخشداری تا میدان شهدا، خیابان امام خمینی محدوده میدان اسماعیل گوابر،کوچه های ایثار، خیبر، سبزینه،شهید فرهمند میدان شورا ابتدای بلوار غدیر، شهید صفری بن بست اول و دوم ، میدان شهدابه سمت شهرداری با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال ، دیوارسازی حاشیه رودخانه کیارود با اعتبار ۸ میلیارد ریال و طراحی ،اجرا و نگهداری پارک کودک با اعتبار ۵ میلیارد بخشی از پروره های شهرداری رانکوه می باشد.

وی در ادامه به افتتاح پروژه لوله گذاری معابر اشاره کرد و گفت: در فاز اول ،اجرای طرح لوله گذاری خیابان صنعت با ۶میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به اتمام و برای فاز دوم ان کوچه سپاه و بلوار غدیر با براورد اعتبار ۱۳ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

قهرمانی شهردار رانکوه ضمن قدردانی از صبر و حوصله شهروندان رانکوه در راستای پیشرفت پروژه ها؛ در راستای تعلل و ایجاد خلل در رفت و امد از مردم بزرگوار شهر رانکوه عذرخواهی نمود.

قهرمانی در ادامه ضمن قدردانی از حمایت های فرماندار، امام جمعه و اعضای شورای تامین شهرستان گفت: یقینا تمام کارهای انجام شده حاصل زحمات مجموعه پرسنل شهرداری و همچنین حمایت اعضای شورای شهر رانکوه که پیگیر و همگام و همراه با بنده بوده اند ، به اتمام رسیده است.

وی در پایان به نیابت از مردم فهیم شهر رانکوه، از اعضای هییت تطبیق مصوبات شهرستان جهت تصویب تخفیفات عوارض شهرداری قدردانی نمود

خبرنگار :سحر مسافر

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=6787

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.