تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

مشاهده کیک های آلوده به قرص در گیلان/مسمومیت ناشی از کیک آلوده در گیلان نداشتیم

  • ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳

  به گزارش پایگاه خبری شمال خبر فردین مهرابیان در گفت وگو با ایسنا، با تایید خبر مشاهده و کشف مواردی از کیک و کلوچه‌های آلوده به قرص در گیلان اظهار کرد: مواردی از کیک و کلوچه‌های آلوده به قرص در شرق و غرب استان مشاهده شده است. وی از تشدید نظارت های بهداشتی در استان خبر […]

 

به گزارش پایگاه خبری شمال خبر فردین مهرابیان در گفت وگو با ایسنا، با تایید خبر مشاهده و کشف مواردی از کیک و کلوچه‌های آلوده به قرص در گیلان اظهار کرد: مواردی از کیک و کلوچه‌های آلوده به قرص در شرق و غرب استان مشاهده شده است.

وی از تشدید نظارت های بهداشتی در استان خبر داد و تصریح کرد: پیرو اخبار منتشره مبنی بر وجود قرص یا کپسول در تعدادی از محصولات غذایی با برندهای مختلف، بازرسان بهداشت محیط و کارشناسان نظارت بر مواد غذایی دانشگاه نسبت به تشدید بازرسی از مراکز تولید، نگهداری، عرضه و فروش موادغذایی در سراسر استان اقدام کردند.

گزارشی از وجود مواد مخدر یا روانگردان در کیک های آلوده به قرص نداشتیم

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر اینکه وجود قرص یا کپسول در سطح خطوط تولید و بسته بندی و همچنین عرضه کلان از مسیر شرکت های پخش مجاز رسمی موردی مشاهده نشده است، افزود: به نظر می رسد قرص و کپسول بعد از خط تولید در سطح عرضه تعدادی از محصولات با برندهای معروف جاگذاری شده است.

مهرابیان با بیان اینکه مسمومیت ناشی از کیک آلوده به قرص در استان گزارش نشده است، گفت: گزارشی از وجود مواد مخدر یا روانگردان در نمونه های ارسالی نداشتیم.

مردم موارد مشکوک را گزارش کنند

وی خاطرنشان کرد: فروشگاه های موادغذایی مکلف به تامین فرآورده های غذایی از شرکت های پخش معتبر و مجاز در قبال فاکتور رسمی فروش هستند و در صورت خرید از توزیع کنندگان غیرمجاز در قبال پیامدهای آن پاسخگو خواهند بود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از خانواده ها و مصرف کنندگان محصولات غذایی خواست تا این محصولات را صرفا از فروشگاه های معتبر تهیه و هنگام خرید به سالم بودن بسته بندی دقت کنند.

وی در پایان گفت: شهروندان موراد مشکوک در سراسر استان را به نزدیک ترین خدمات جامع سلامت یا مراکز بهداشت و یا سامانه ۱۱۹ اطلاع رسانی کنند.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=285

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.