تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

مسعودکاظمی، شهردار لاهیجان به عنوان منتخب هشتمین جشنواره ملی تلاش‌گران کشور معرفی شد

  • ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹
مسعودکاظمی، شهردار لاهیجان  به عنوان منتخب هشتمین جشنواره ملی تلاش‌گران کشور معرفی شد

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان ، هشتمین دوره جشنواره ملی تجلیل از تلاش‌گران کشور روز پنجشنبه سوم بهمن ماه در سالن همایش‌های مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران(ایران مال) برگزار شد و مسعود کاظمی شهردار لاهیجان به عنوان یکی از تلاشگران کشور تجلیل شد. در لوح تقدیر بهروز ریاحی دبیر کل […]

  • به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان ، هشتمین دوره جشنواره ملی تجلیل از تلاش‌گران کشور روز پنجشنبه سوم بهمن ماه در سالن همایش‌های مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران(ایران مال) برگزار شد و مسعود کاظمی شهردار لاهیجان به عنوان یکی از تلاشگران کشور تجلیل شد.
    در لوح تقدیر بهروز ریاحی دبیر کل جشنواره، از تلاش های مسعود کاظمی شهردار لاهیجان در ارتقا و بهبود کیفیت و سرآمدی میهن اسلامی تشکر و قدردانی شد.
    «تجلیل از تلاشگران هشتمین دوره جشنواره تلاشگران»، «برگزاری نمایشگاه آثار منتخب جشنواره»، «تالار مشاهیر برگزیدگان سطح تندیس هفت دوره قبل» و «پنل‌های تخصصی انتقال تجربیات» برخی از مهم‌ترین برنامه‌های اصلی این جشنواره است.
    لازم به ذکر است که این جشنواره همه ساله توسط موسسه رشد مدیریت کیفیت و توسعه سرآمدی فردای ایرانیان برگزار می شود و پس از بررسی کارنامه عملکرد مدیران، نسبت به معرفی افراد برگزیده و تلاش گران نمونه کشور اقدام و از زحمات مدیران نمونه تجلیل می شود.
لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=659

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.