تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
2

مدیریت ریسک به مدیران تعاونی های تولید روستایی گیلان آموزش داده شد

  • 23 ژانویه 2020 - 11:53
مدیریت ریسک به مدیران تعاونی های تولید روستایی گیلان آموزش داده شد

رامین گیلانشاهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : با برگزاری دوره آموزشی بیمه محصولات کشاورزی و مدیریت ریسک ویژه تعاونی های تولید روستایی استان گیلان، ۲۵ نفر از مدیران عامل و اعضای هیات مدیره تعاونی های تولید روستایی آموزش های لازم را فرا گرفتند. وی افزود: با توجه به […]

رامین گیلانشاهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : با برگزاری دوره آموزشی بیمه محصولات کشاورزی و مدیریت ریسک ویژه تعاونی های تولید روستایی استان گیلان، ۲۵ نفر از مدیران عامل و اعضای هیات مدیره تعاونی های تولید روستایی آموزش های لازم را فرا گرفتند.

وی افزود: با توجه به این که خسارات مکرر ناشی از تغییرات اقلیمی و عوامل حادثه ساز ، توسعه و ترویج فرهنگ بیمه محصولات کشاورزی امری ضروریست، بنابر این نسبت به برگزاری دوره آموزشی بیمه محصولات کشاورزی و مدیریت ریسک ویژه تعاونی های تولید روستایی گیلان اقدام شده است.

مدیر تعاون روستایی گیلان خاطر نشان کرد: این دوره با هدف توانمندسازی و ارتقاء سطح آگاهی مدیران تعاونی های تولید روستایی در زمینه اولویت های نظام بیمه محصولات کشاورزی و عوامل ریسک در این شاخه، توسعه فرهنگ بیمه محصولات کشاورزی در بین مولدین کشاورزی، کارگاه آموزشی بیمه محصولات کشاورزی و مدیریت ریسک با همکاری بانک کشاورزی استان برگزار شد.

وی بیان داشت: در این کارگاه آموزشی کارشناسان بخش بیمه محصولات کشاورزی ، بانک کشاورزی گیلان مباحث مورد نظر درباره مدیریت ریسک و بیمه محصولات باغی ، مدیریت ریسک، بیمه محصولات زراعی، مدیریت ریسک و بیمه دام و طیور آبزیان ارائه دادند.

گیلانشاهی با تاکید بر ضرورت توجه به بیمه محصولات کشاورزی اظهار داشت: تنها راه حمایت از کشاورزان در صورت بروز خسارت به محصولات باغی و دامداری، بیمه این محصولات از سوی آنان است، بنابر این اقدام به‌ موقع برای انجام بیمه محصولات کشاورزی و دامداری اهمیت بسزایی دارد.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=648

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.