تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
4

۲۵۰ فقره سند مالکیت برای املاک روستای لیلاکوه صادر شد

  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
۲۵۰ فقره سند مالکیت برای املاک روستای لیلاکوه صادر شد

*تاثیر صدور سند روستایی در توسعه روستایی « رحیم حیدری » در این مراسم با بیان اینکه سنددارشدن املاک روستائیان به نوعی هویت، شخصیت، و آرامش روستائیان را به دنبال دارد، گفت: بهره مند شدن مالك از مزاياي سند مالكيت در اخذ تسهيلات و وثيقه و جلوگيري از بروز اختلافات ملكي از مهم ترین اهداف […]

*تاثیر صدور سند روستایی در توسعه روستایی

« رحیم حیدری » در این مراسم با بیان اینکه سنددارشدن املاک روستائیان به نوعی هویت، شخصیت، و آرامش روستائیان را به دنبال دارد، گفت: بهره مند شدن مالك از مزاياي سند مالكيت در اخذ تسهيلات و وثيقه و جلوگيري از بروز اختلافات ملكي از مهم ترین اهداف اجرای طرح سند دار کردن املاک روستاهاست.

فرماندار شهرستان لنگرود با اشاره به تاثیر صدور سند روستایی در توسعه روستایی، افزود: توسعه روستا، پایدارترین سیاست و راهبرد در توسعه هر کشور به شمار می رود و سند املاک روستایی مقدمه رونق و  شکوفایی اقتصادی است.

حیدری با بیان اینکه هدف از اجرای طرح کاداستر هم به نوعی  تعیین محدوده مالکیت‌ها به همراه اطلاعات حقوقی آن‌هاست، خاطرنشان کرد: تمام اطلاعات اعم از اندازه، محدوده و موقعیت در روی نقشه مشخص  و نحوه ثبت خصوصیات ملک مشخص است و این طرح مشخص می کند که کسی نمی تواند به حدود افراد تجاوز کند.

*صدور سند روستایی یکی از موفقیت های کاری دوره پنجم شورای اسلامی لیلاکوه است

« علیرضا گنجی»  در این مراسم با تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: پرونده سازی سند روستایی در لیلاکوه از سال ۸۴ آغاز شد.

رییس شورای اسلامی روستای لیلاکوه با اشاره به تحولات اخیر در روند صدور سند روستایی، افزود: در ابتدا که صدور سند روستایی با جی پی اس انجام و این روند مورد تایید بنیاد مسکن و اداره ثبت اسناد قرار نگرفت در مرحله بعدی با یو تی ام و در نهایت سامانه شمیم برای صدور سند روستایی استفاده می شود.

گنجی با بیان اینکه سامانه شمیم به معنای “شبکه ملی یکپارچه ملک” بوده و به جهت جلوگیری از بروز تداخل و تعارض در صدور اسناد و تزاحم حاصله تشکیل شد، تصریح کرد: سیستم های جدید موجب ابطال ۵۰۰ پرونده شد و مجددا کار نقشه برداری انجام شد که از ۵۰۰  پرونده سند روستایی، ۲۵۰ سند روستایی صادر شد.

رییس شورای اسلامی لیلاکوه ادامه داد:  صدور سند روستایی یکی از موفقیت های کاری دوره پنجم شورای اسلامی لیلاکوه است که تمام سعی خود را معطوف به این کرده است که تا پایان دوره پنجم شورا، ۱۵۰ سند روستایی دیگر هم صادر شود.

گفتنی است، به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، سند روستایی ۴۲ تن از اهالی محترم لیلاکوه در جشن صدور سند مالکیت املاک روستایی توسط فرماندار لنگرود و رئیس شورای اسلامی لیلاکوه تحویل داده شد.

فرمانداری لنگرود

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=4013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.