a43c5609ec","lang":0,"debug":0}
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
6

فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان خبر داد: در سال جاری ۲۰ هزار بسته معیشتی توزیع شد/ ساخت ۱۵ مسکن برای محرومین در دستور کار قرار دارد

  • ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱
فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان خبر داد: در سال جاری ۲۰ هزار بسته معیشتی توزیع شد/ ساخت ۱۵ مسکن برای محرومین در دستور کار قرار دارد

به گزارش نگین شمال نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان با حضور اصحاب رسانه همزمان با فرارسیدن هفته بسیج برگزار شد. سرهنگ محمد قدرتی با اشاره به اینکه بسیج همواره در کنار مردم بوده است، گفت: شعار محوری هفته بسیج برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری “بسیج پاره تن مردم” نامگذاری شده است. فرمانده سپاه […]

به گزارش نگین شمال نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان با حضور اصحاب رسانه همزمان با فرارسیدن هفته بسیج برگزار شد.

سرهنگ محمد قدرتی با اشاره به اینکه بسیج همواره در کنار مردم بوده است، گفت: شعار محوری هفته بسیج برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری “بسیج پاره تن مردم” نامگذاری شده است.
فرمانده سپاه لاهیجان با بیان اینکه ۲۵۰ برنامه در این هفته برنامه ریزی شده است، افزود: از مهم ترین برنامه ها می‌توان به افتتاح مرکز رشد علمی و فناوری شهید احسان میرسیار در دانشگاه آزاد اسلامی در جهت تقویت بنیه علمی و پژوهشی نخبگان کشور و شهر ما صورت خواهد گرفت.
وی همچنین در ادامه گفت: محافل انس با قرآن و یادواره های شهدا، افتتاح پایگاه های مقاومت، افتتاح هیات های ورزشی بسیج، افتتاح نمایشگاه های صنایع دستی، توزیع سبد کالا، تجلیل از بسیجیان، همایش اقتدار بسیجیان، همایش پیاده روی خانوادگی، برپایی ایستگاه سلامت و ورزش همگانی و گلباران مزار شهدا از دیگر برنامه های این هفته است.
ایشان از افتتاح بازارچه اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: در این بازارچه ۹ غرفه وجود داره که باعث اشتغال زایی بسیجیان خواهد شد. سالن ورزشی صالحین لفمجان نیز در این هفته افتتاح خواهد شد.
سرهنگ محمد قدرتی در ادامه گفت: ساخت ۱۵ مسکن برای محرومین از ابتدای سال در دستور کار قرار دارد که در هفته بسیج تعداد ۳ مسکن را افتتاح می‌کنیم.
ایشان به طرح مواسات و همدلی اشاره داشت و گفت: در طول سال توزیع بسته های معیشتی بین افراد کم بضاعت بصورت مستمر ادامه دارد و تاکنون حدود ۲۰ هزار سبد کالا توزیع کردیم.
همچنین از ابتدای سال با کمک خیرین ۱۵ جهیزیه برای زوج های جوان تهیه شد و به ۱۰ نفر از کسایی که توانایی پرداخت اجاره بها نداشتند، کمک رسانی کردیم.
محمد قدرتی به تشکیل صندوق های قرض الحسنه در محلات اشاره کرد و گفت: در جهت کمک نیازمندان و معضلات معیشتی این صندوق ها را راه اندازی کردیم و حدود ۱۸۵ میلیون تومان وام از محل این صندوق ها پرداخت شد.
ایشان در پایان اصلی ترین رسالت خبرنگاران را در کنار مطالبه مشکلات مردم از مسئولین، امیدافزایی و کمک به حفظ وحدت دانست.

خبرنگار؛ حمیدرضا اسدی

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=5129

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.