تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
2

ضرر و زیان همشهریان گیلانی با جعل و کپی کارت بانکی

  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵
ضرر و زیان همشهریان گیلانی با جعل و کپی کارت بانکی

کلاهبرداران در قالب فروشندگان سیار و موارد مشابه دیگر با استفاده از دستگاه‌های جعل و کپی کارت بانکی(اسکیمر) اقدام به کپی کارت بانکی شهروندان و سپس اقدام به خالی نمودن حساب بانکی مالباختگان می نمایند. 🔷رییس پلیس فتا گیلان افزود: اخیرا کلاهبرداران با توجه به تقاضای زیاد خرید ماسک و مواد زدعفونی کننده، اقدام به […]

کلاهبرداران در قالب فروشندگان سیار و موارد مشابه دیگر با استفاده از دستگاه‌های جعل و کپی کارت بانکی(اسکیمر) اقدام به کپی کارت بانکی شهروندان و سپس اقدام به خالی نمودن حساب بانکی مالباختگان می نمایند.
🔷رییس پلیس فتا گیلان افزود: اخیرا کلاهبرداران با توجه به تقاضای زیاد خرید ماسک و مواد زدعفونی کننده، اقدام به ارائه برخی از این کالاها و سپس جعل و کپی کارت بانکی می نمایند. متاسفانه در این خصوص مبالغ بسیار زیادی از حساب همشهریان عزیز برداشت شده است.
🔷سرهنگ پورمستمند از شهروندان خواست جهت استفاده از دستگاه‌های پایانه فروش (Pos) كارت‌های بانكی را در اختیار فروشنده قرار ندهند و شخصا رمز کارت اعتباری خود را وارد کنند همچنین در صورت مشکوک بودن به کپی کارت بانکی خود سریعا اقدام به تغییر رمز اول خود نمایند.
🔷گفتنی است، پلیس فتا از کاربران می‌خواهد تا در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی آن را ثبت کرده و از آخرین رویدادها ازجمله اخبار و حوادث سایبری مطلع شوند.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=1050

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.