تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
3

رونمایی از نماهنگ ” ممنونم آقا” با محوریت شعار اربعین در لاهیجان

  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸
رونمایی از نماهنگ ” ممنونم آقا” با محوریت شعار اربعین در لاهیجان
نماهنگ " ممنونم آقا" با محوریت شعار اربعین در قالب گروه سرود" ضحی" است که شاعر، آهنگساز و تهیه کننده این سرود، " سید ایمان عباسی"با تک خوانی مداح اهل بیت" احمد محمدی پور" است.

به گزارش خبرنگار نگین شمال  از لاهیجان، «مجید رحمانی» در آیین رونمایی از نماهنگ سرود ضحی با محوریت شعار پیادروی اربعین که امروز ( چهارشنبه، ۵ مرداد) در کانون شهید باهنر لاهیجان برگزار شد، گفت: اربعین بزرگ ترین اجتماع بشری و مسیر تمدنی است و تنها یک مسیر پیاده روی نیست و از یک اندیشه و معرفت  با ما سخن می گوید.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد گیلان با بیان اینکه بعد اجتماعی اربعین به اندازه امت اسلام است و همه مذاهب و ادیان در این مراسم حضور دارند، افزود: اربعین جلوگاه بی بدیل جهانی ارائه ارزش های اسلامی و نماد واقعی عاشورا است.

وی با اشاره به اینکه اسلام‌ناب با امام حسین (ع) معرفی می شود، خاطرنشان کرد: اربعین ظرفیت های متعددی دارد و قابلیت تکثیر در تمام جوامع بشری دارد و امروز جنگ، جنگ روایت هاست و پیوست فرهنگی برای انتقال مفاهیم عالی امری ضروری است و بایستی کار هنری و رسانه ای در این خصوص انجام شود.

رحمانی با بیان اینکه گیلان توفیق دارد که اسلام ناب را با محبت اهل بیت فرا گیرد و  پای این اسلام و دین ایستاده است، اذعان کرد: آل بویه، آل زیاد، آل کیا و شیعیان این سامان بودند که محبت اهل بیت(ع) را در سراسر جهان اسلام تبلیغ کردند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد گیلان با تاکید بر اینکه  سرود “سلام فرمانده”  انتظارات کار هنری را از گیلانی ها بالا برده است، گفت: این کار بچه های گیلان از لبنان تا پاکستان و بسیاری از کشورها  زمزمه می شود، افتخار کمی نیست که امسال بازم هم گیلانی ها طلایه دار کار هنری برای ابراز محبت به اهل بیت شدند.

گفتنی است، این اثر در مدت حدود یک ماه با تلاش و پشتکار جمعی از فعالان فرهنگی شهرستان لاهیجان به سرودی با عنوان «ممنونم آقا» تبدیل شد که در قالب گروه سرود ” ضحی” در اواخر تیرماه  با حضور جمعی از اعضای این گروه نوپا، در مکانهای مختلف این شهر اجرا و فیلمبرداری شد که شاعر، آهنگساز و تهیه کننده این سرود، ” سید ایمان عباسی”با تک خوانی مداح اهل بیت” احمد محمدی پور”  است.

خبرنگار:ریحانه شریفی

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=6501

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.