تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

رازی که پزشکان از شما پنهان می کنند

  • ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
رازی که پزشکان از شما پنهان می کنند

وقتی که برای درمان به پزشک مراجعه میکنید اتفاقاتی رخ میدهد که شما از آن ها هرگز آگاه نمی شوید و در عین حال بسیار جالب و شنیدنی هستند. به گزارش پایگاه نگین شمال به نقل از اقتصادآنلاین ؛ همه ما انتظارات زیادی از پزشک داریم و دوست داریم که همه چیز را به ما […]

وقتی که برای درمان به پزشک مراجعه میکنید اتفاقاتی رخ میدهد که شما از آن ها هرگز آگاه نمی شوید و در عین حال بسیار جالب و شنیدنی هستند.

به گزارش پایگاه نگین شمال به نقل از اقتصادآنلاین ؛ همه ما انتظارات زیادی از پزشک داریم و دوست داریم که همه چیز را به ما بگوید اما همیشه هم این گونه نیست. پزشکان هم مانند مشاغل دیگر راز هایی برای خودشان دارند و چیزهایی هست که هرگز اجازه نمی دهند و دوست ندارند که ما آن ها را بدانیم که در این قسمت از بهداشت و سلامت  این مطالب را به شما معرفی می کنیم.

او زیر 20 ثانیه نسخه شما را میپیچد

شاید اولین رازی که بتوان از پزشکان گفت و آنها این راز را هرگز با بیمار خود در میان نمی گذارند، این است که طبق محاسبات، پزشکان در عرض 18 ثانیه که وارد اتاق درمان می شوند تا بیمار را ببینند، در همین مدت کوتاه متوجه می شوند که چه دارویی تجویز کنند.

به عنوان مثال اگر شکایت شما بی خوابی باشد، احتمالا برای شما هیپنوتیک تجویز می کنند، اگر کمر درد در قسمت پایین کمر یا خستگی داشته باشید، لیریکا تجویز می کنند و احتمالاً بیماری شما را فیبرومیالژیا تشخیص می دهند. اما اینکه چرا فورا دارو را برایتان تجویز نمیکند برای این است که پزشک بتواند تشخیص دقیق تری داشته باشد، پس باید تمام جزئیات را از شما بشنود.

زمانی برای توضیح علت ندارد

بسیاری از پزشکان هستند که علت بیماری را با بیمار در میان نمی گذارند، زیرا به اندازه کافی زمان برای انجام این کار ندارند و در نتیجه نمی توانند همه چیز را برای شما توضیح دهند.

برنامه ای که در ذهن برایتان دارد خصوصی است

اصولا پزشکان به به سوال “برایم چه کار می کنید؟” پاسخ نمی دهند. پزشکان احساس خوبی در مورد به اشتراک گذاری تصمیمات شخصی خود با بیمار ندارند. آن ها اغلب بین رابطه شخصی و تخصصی خود تفاوت قائل می شوند و خیلی صمیمیت شخصی پیدا نمی کنند و در موارد پیچیده تر به شما نمی گویند که چه برنامه ای برای درمان دارند.

اطلاعاتی در مورد بیمه شما ندارد

آن ها کاری به بیمه شما ندارند که شما بخواهید سوالات مربوط به بیمه را از پزشک بپرسید. این موضوع ربطی به پزشک ندارد و او هیچ نظری در این باره به شما نخواهد داد، زیرا بیمه شما ربطی به او ندارد و او اطلاعات کافی در این مورد ندارد که بخواهد پاسخ بدهد.

میدانند که چه زمانی دروغ می گویید

تا به حال خیلی اتفاق افتاده که بسیاری از بیماران به پزشک مراجعه کنند و جزئیات مهم را فاکتور بگیرند و آن را برعکس بگویند اما پزشک دقیقاً متوجه می شود که شما چه زمانی دروغ می گویید اما به روی شما نمی آورد، زیرا می داند تحت فشار و استرس هستید و ممکن است خجالت بکشید .

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=5069

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.