تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
3

دستگيري سارق سيم برق در لاهيجان

  • ۰۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
دستگيري سارق سيم برق در لاهيجان

به گزارش پایگاه خبری “نگین شمال” سرهنگ “قاسم جانعلي‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري ، با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت سيم برق در نقاط مختلف شهرستان لاهيجان، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور كار پليس قرار گرفت. اين مقام انتظامي با بيان اينكه كارآگاهان پليس آگاهي […]

به گزارش پایگاه خبری “نگین شمال” سرهنگ “قاسم جانعلي‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري ، با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت سيم برق در نقاط مختلف شهرستان لاهيجان، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور كار پليس قرار گرفت.
اين مقام انتظامي با بيان اينكه كارآگاهان پليس آگاهي حين گشت زني به دو نفر حين سرقت سيم برق برخوردند افزود: سارقان با مشاهده پليس با يك دستگاه خودور پرايد اقدام به فرار كردند كه در نهايت با اقدامات صورت گرفته خودرو مورد نظر متوقف و يكي از متهمان دستگير شد.
وی تصریح کرد: متهم 38 ساله در تحقيقات پليس به 12 فقره سرقت سيم برق با همكاري همدستش اعتراف كرد.
سرهنگ جانعلي پور با اشاره به اينكه اقدامات براي دستگيري متهم ديگر اين پرونده‌ها در حال انجام است گفت: متهم دستگير شده با تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.
فرمانده انتظامي شهرستان لاهيجان در پايان از شهروندان خواست، در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوك، مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=1244

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 92در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.