تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1
خداپرست، رییس هیات کاراته لاهیجان:

حضور دو نماینده از لاهیجان در تیم ملی با داشتن برنامه مدون در آینده

  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
حضور دو نماینده از لاهیجان در تیم ملی با داشتن برنامه مدون در آینده
برنامه هیات کاراته این است تا سال 1402 دو ملی پوش کاراته داشته باشیم

به گزارش نگین شمال : در آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه که ۸ شهریور ماه در دانشگاه آزاد لاهیجان برگزار شد، سیاوش خداپرست رئیس تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس هیات کاراته لاهیجان با تاکید بر تدوین استراتژی در ورزش کاراته افزود: هیات کاراته از سال ۹۸ استراتژی های لازم را جهت اجرای برنامه ها و فعالیت های خود از پیش تعیین نموده و برای پیشبرد اهداف خود بر اساس سند چشم اندازی که دنبال می‌کند تا امروز موفق عمل نموده و همچنین طبق برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال ۱۴۰۲ به امید خدا و کوشش مربیان زحمتکش دو ملی پوش از لاهیجان خواهیم داشت.

خداپرست گفت: هیات کاراته لاهیجان پتانسیل بالایی در برگزاری رویداد های بزرگ ملی دارد که این‌ نشان از وجود یک تیم منسجم و کاربلد در این هیات است که از هیات ریئسه گرفته تا ارکان اصلی آن همه از بزرگان و تحصیل‌کردگان شهرستان می باشند.

وی افزود: دیدگاه ما دیدگاه کشوری است و ما به برگزاری رویداد هایی فراتر از استانی فکر می‌کنیم تا انشالله با همیاری ارکان هیات، اعضای هیات رئیسه و خبرنگاران بتوانیم به اهداف پیش رو برسیم.
وی همچنین اظهار امیدواری کرد که نشست های زیادی برای اعزام دختر شایسته کاراته لاهیجان هنگامه بی غم به مسابقات کاراته وان ترکیه برگزار شده و به امید خدا شرایط برای حضور ایشان فراهم خواهد گردید تا شاهد درخشش این قهرمان کاراته در آوردگاه های بین المللی باشیم.

وی در انتها گفت: از خبرنگاران و اصحاب رسانه محترم که در همه حال ما را مورد حمایت قرار داده اند و بازتاب خبری فعالیت های هیات را به گونه ای مناسب مخابره نموده اند تشکر و قدردانی می نماییم.

خبرنگار:حمیدرضا اسدی

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=6822

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.