تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
3

تمیزکار: دفاع مقدس به ما درس از خود گذشتگی، ایثار و مقاومت آموخت

  • ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶
تمیزکار: دفاع مقدس به ما درس از خود گذشتگی، ایثار و مقاومت آموخت

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان در مراسم تجلیل از خانواده های معظم شهدا و جانبازان شهرداری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، اظهار داشت: امسال چهلمین سال دفاع مقدس را که دورانی بود با جلوه هایی از ایثار، عشق، شجاعت و شهادت، گرامی می داریم. وی با تاکید به فرمایشات رهبر […]

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان در مراسم تجلیل از خانواده های معظم شهدا و جانبازان شهرداری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، اظهار داشت: امسال چهلمین سال دفاع مقدس را که دورانی بود با جلوه هایی از ایثار، عشق، شجاعت و شهادت، گرامی می داریم.

وی با تاکید به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در «امروز فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا، کمتر از شهادت نیست»، گفت: بر ما واجب است که ضمن تکریم خانواده‌های معظم شهدا، یاد و خاطره شهدا را زنده نگه‌ داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی با جریان خون شهدا دفاع مقدس آبیاری شد و اگر در جامعه ای زندگی می کنیم امنیت در آن حاکم است در سایه رشادت ها و از خود گذشتگی ایثارگران و رزمندگانی بوجود آمده که استوار و محکم در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

تمیزکار ادامه داد: دفاع مقدس درس هایی به ما داد که اگر بخواهیم از آن پند بگیریم و به دور از شعارها عمل کنیم، کمبودها و گرفتاری هایی که مردم ما به آن دچار هستند، حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس به ما درس از خود گذشتگی، ایثار و مقاومت آموخت، افزود: وظیفه ما این است که فرهنگ و آرمان های هشت سال دفاع مقدس را در جامعه زنده نگه داریم و در نسل جوان نهادینه کنیم.شورای شهر لاهیجان شورای شهر لاهیجان شورای شهر لاهیجان رضا نصرتی شورای شهر لاهیجان

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=2519

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.