تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
3

تاکید بر شتاب گیری تزریق دز سوم کرونا در گیلان

  • ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
تاکید بر شتاب گیری تزریق دز سوم کرونا در گیلان

استاندار بر تداوم رفتارهای پیشگیرانه و توجه به توصیه‌های بهداشتی به‌ویژه در مراکز تجمعی و آموزشی گیلان تأکید کرد . به گزارش نگین شمال به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا گیلان در ستاد کرونا با اشاره به از سر گیری کلاس‌های حضوری در مدارس […]

استاندار بر تداوم رفتارهای پیشگیرانه و توجه به توصیه‌های بهداشتی به‌ویژه در مراکز تجمعی و آموزشی گیلان تأکید کرد .

به گزارش نگین شمال به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا گیلان در ستاد کرونا با اشاره به از سر گیری کلاس‌های حضوری در مدارس و دانشگاه ها گفت: لازمست ایجاد نشاط و پویایی بین دانش‌آموزان و دانش‌پژوهان، در قالب تولیدات متنوع رسانه‌ای نمایش داده شود.

دکتر اسدالله عباسی افزود : آمار مرگ و میر ناشی از کرونا، روند کاهشی داشته اما میزان ابتلا به این ویروس با افزایش مواجه بوده است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به مسائل بهداشتی و رفع نواقص احتمالی در حوزه بهداشت فردی و اجتماعی در مدارس و دانشگاه‌ها، انجام نظرسنجی درخصوص فعالیت مراکز آموزشی و بازگشایی آنها و بهره گیری عملی از نتایج به دست آمده را امری مهم دانست.

عباسی گفت : واکسیناسیون موجب شده تا مخاطرات ناشی از کرونا به میزان قابل توجهی کاهش یابد از این‌رو تزریق واکسن بین افراد واجدالشرایط باید تداوم داشته باشد و فعالان اجتماعی و فرهنگی ، مبلغان دینی و امامان جماعت در این بخش اقناع‌سازی صورت گیرد.

وی واکسیناسیون دُز سوم را امری مهم دانست و افزود : به منظور انجام واکسیناسیون در ابعاد گسترده باید از ظرفیت سایر بخش ها از جمله طرح شهید سلیمانی بهره مند شد و ضریب ایمنی استان در امر بهداشت را ارتقاء داد.

وی گفت : امروز ایران اسلامی در تولید و تامین واکسن جایگاه خوبی دارد و می تواند به دیگر کشورها نیز کمک کند.

دکتر عباسی استمرار فعالیت‌های نشاط‌آفرین اجتماعی و نیز فعال‌شدن کسب و کارها با رعایت اصول بهداشتی را ضروری دانست و افزود : باید با نوآوری و بهره گیری از ابزار هنر ، سطح نشاط عمومی را افزایش داد .

استاندار گیلان فرهنگ‌سازی برای التزام به امر بهداشت به‌ویژه در اجتماعات را امری حیاتی خواند و از رهبر معظم انقلاب به عنوان الگوی برتر در این بخش یاد کرد .

وی همچنین به در پیش بودن لیالی قدر و عید فطر اشاره و اضافه کرد: با توجه به اهمیت این فرایض، باید امکان برگزاری مراسم های ویژه این ایام با رعایت پروتکل های بهداشتی فراهم آید.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=5969

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.