تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

بهسازی راه‌های روستایی در گیلان

  • ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
بهسازی راه‌های روستایی در گیلان
64 کیلومتر از راه‌های روستایی گیلان بهسازی و آسفالت شد.

به گزارش نگین شمال به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: از ابتدای امسال ۶۴ کیلومتر راه روستایی استان با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومانی آسفالت و مرمت شد.

فریبرز مرادی گفت: برای اجرای آسفالت این ۶۴ کیلومتر از راه‌های روستایی گیلان بخشی از هزینه آن از اعتبارات سفر رئیس جمهوری و بخشی دیگر از تملک دارایی استان تامین شده است.

وی افزود: در یک سال گذشته نیز ۶۸ کیلومتر از راه‌های روستایی استان با اعتبار صد میلیارد تومانی بهسازی و آسفالت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به فعالیت روزانه ۷ تا ۱۱ تیم اجرایی راهداری در فصل تابستان گفت: با اجرای ۶۴ کیلومتر آسفالت در ۴۳ محور در سه ماه نخست امسال، ۱۸ هزار و ۵۸۱ خانوار روستایی از مزایای این طرح بهره‌مند شدند.

مرادی با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته سفر رئیس جمهور افزود: ۲۰۰ میلیارد تومان برای راه‌های روستایی استان اختصاص یافته که تاکنون ۳۵ میلیارد تومان تخصیص یافت و مابقی هم طبق مصوبه ابلاغی امسال اختصاص می‌یابد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: درصورت مساعد بودن شرایط جوی و تامین به موقع اعتبارات، ۱۲۰ کیلومتر دیگر از راه‌های روستایی استان تا پایان امسال بهسازی و مرمت خواهد.

گیلان حدود ۱۲ هزار کیلومتر راه دارد که بالغ بر ۹ هزار و ۳۰۰ کیلومتر آن روستایی و مابقی اصلی، فرعی، آزادراه و بزرگراه است.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=6373

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.