تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در گیلان ؛

ایجاد و توسعه زیر ساخت های ورزشی حوزه بانوان باید بر اساس کار کارشناسی و آمایش سرزمین صورت گیرد.

  • ۰۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
ایجاد و توسعه زیر ساخت های ورزشی حوزه بانوان باید بر اساس کار کارشناسی و آمایش سرزمین صورت گیرد.
ایجاد زیر ساخت های ورزشی حوزه بانوان باید بر اساس آمایش سرزمین باشد

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال به نقل از  ورزش و جوانان گیلان ،دکتر مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در جلسه ای که در جمع نمایندگان ورزش استان ،نواب و روسای هیات های ورزشی در سالن مهمانسرای المپیک رشت برگزار شد ، گفت : شاخص حرکت برنامه ها آمایش سرزمین است .غیر تخصصی بودن برخی از برنامه ها در بعضی استانهایی که ظرفیت آن وجود ندارد، موجب می شود که آن برنامه ها به درستی انجام پذیر نباشد .

وی افزود : در حوزه مدیریت ورزش بر اساس آمایش سرزمین و استعدادی که وجود دارد باید کار کارشناسی صورت گیرد و در استانی مانند گیلان که از نظر تخصص حوزه ورزش و آکادمیک بودن این حوزه ظرفیت های بالایی دارد ،انتظار می رود که در بخش آمایش سرزمین و ایجاد زیر ساخت ها بر پایه استعدادهای موجود ،کارشناسی شود.

کاظمی پور افزود: سیاست گذاری در رشته های ورزشی و زیر ساخت ها باید بر اساس ظرفیت ها باشد و آنچه که از مسوولین ورزشی استان و هیات های ورزشی تقاضا دارم این است که تخصیص زمان برای بهره گیری از سالن ها و امکانات ورزشی برای ورزش بانوان عادلانه و عدالت محور صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در بحث توسعه ورزش باید از ظرفیت ادارات و سازمان‌ها بهره گیری شود ،خاطر نشان کرد : از مديران کل استانها درخواست کرده ایم که با انعقاد تفاهم نامه هایی با سازمان‌ها و ادارات از سالن ها و اماکن ورزشی آنها در شهرها و روستاها بهره گیری شود.
دکتر کاظمی پور گفت : امیدواریم خروجی چنین جلساتی تغییر و رشد در حوزه ورزش بانوان را سبب شود.

گفتنی است در این جلسه جمعی از نواب هیات های ورزشی و مسوولین ورزش بانوان در خصوص مشکلات ورزش حوزه بانوان استان مواردی را عنوان کردند.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=6341

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.