49a2a5dd4d","lang":0,"debug":0}
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
2

افتتاح جایگاه سوخت کوهرنگ املش

  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴
افتتاح جایگاه سوخت کوهرنگ املش

محمد رنجبر فرماندار شهرستان املش در مراسم راه اندازی جایگاه CNG کوه رنگ املش با بیان اینکه شهرستان املش از دوجایگاه سوخت یکی در لگموج و رانکوه برخوردار است افزود:راه اندازی یک جایگاه سوخت دیگر که چندسالی تعطیل مانده بود، از مطالبات اولیه بحق مردم این منطقه بود.   وی با بیان اینکه با توجه […]

محمد رنجبر فرماندار شهرستان املش در مراسم راه اندازی جایگاه CNG کوه رنگ املش با بیان اینکه شهرستان املش از دوجایگاه سوخت یکی در لگموج و رانکوه برخوردار است افزود:راه اندازی یک جایگاه سوخت دیگر که چندسالی تعطیل مانده بود، از مطالبات اولیه بحق مردم این منطقه بود.

 

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط کرونایی که در کشور حاکم است ولی می طلبد که زیر ساخت ها تا رفع این مشکلات آماده شودافزود:الحمدا… تعامل و همدلی که بین مسئولین شهرستان املش وجود داردانشاا…بتوانیم مشکلات شهرستان از جمله پروژه کمربندی شهرستان املش را حل کنیم

 

وی بیان کرد :روحیه آقای کوهرنگ به شکلی بود که ایشان در مواجه با مشکلات و چالش های بزرگتر بصورت جدی تر دنبال روی میکردند .

در این جایگاه برای قریب به ۴۰ نفر اشعالزایی می شود .

برای هرکدام از روسای ادارات با انگیزه کمک و همکاری با این جایگاه سوخت دعوت نمودیم که این همت جمعی از طرف روسای ادارات شهرستان املش وجود دارد .

 

 

دکتر بالادست مدیرکل پخش فراورده های نفتی استان گیلان در ابتدا این مراسم ضمن

 

تشکر ویژه از فرماندار و امام جمعه محترم به جهت پیگیری بازگشایی این مجموعه داشتند .

وی ادامه داد: این جایگاه ۳ سال بود که بخاطر مشکلات حقوقی تعطیل شده بود و به لطف مسئولان شهرستان و مهندس انصاری مسئول ستاد پخش فراورده نفتی شهرستان و پیگیری های ستاد پخش ملی فراورده های نفتی استان مجددا راه اندازه شد.

 

استان گیلان در بخش CNG جایگاه و رتبه اول را دارد و این نوید را بنده بدهم که اخیرا ما تقدیر نامه بهترین جایگاه سوخت از جهت استاندارد سازی جایگاهها را از مدیر جایگاه سوخت CNG کشور دریافت نمودیم .

 

ان شالله شهرستان املش از این نعمت بهره کافی را ببرد .

 

 

 

 

 

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا رنجبر امام جمعه شهرستان املش :

تمامی مسئولان املش برای راه اندازی این جایگاه تلاش کردند .

ان شالله برای کارخانه ریسندگی املش هم فکری بشود و اخیرا به فروش گذاشته شده ان شالله مجموعه ای افتتاح شود که ۵ هزار کارگر بتوانند در کارخانه ریسندگی شاغل شوند.

 

رضا کوهرنگ در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت:

 

بنده اصالتا اهوازی هستم و ۱۰ سال در گیلان زندگی میکنم‌و‌ بواسطه این‌جایگاه گیلان نیامده ام و‌۱۰ سال است که مجل‌سکونتم این استان میباشد.

استان‌گیلان از لحاظ امکانات آب و هوایی و سکونت از استان های جذاب کشور است و من‌ همیشه گیلان برای من‌جذاب بوده و جذاب ترین شهر آن برای من لاهیجان بوده است.

 

 

با خریداری این جایگاه سوخت پیش بینی مواجه شدن با چالش ها و مشکلات را داشتم اما بخشی از مشکلات هستند که باعث تاخیر در بازگشایی شدند و با لطف و حمایت فرماندار محترم و شورای تامین شهرستان ما موفق شدیم این مکان را خریداری و شروع به بازسازی و تعمیرات نماییم. از آنجایی که مشتقات نفتی جز مشتقاتی هستند که اگر فعالیت متوقف شود رسوبات و خوردگی در دستگاهها ایجاد میشود و این طور شد و ما هم هزینه های زیادی و‌گزاف برای تعمیرات انجام دادیم که‌موفقیت آمیز بود و خدا را شاکریم که حدود یک ماه است cNG ما فعال است و حدود چند روزی است که بنزین این‌جایگاه فعال است و امروز خبر مسرت بخشی دریافت کردیم مبنی بر فعالیت مجدد گازوئیل از هفته آینده که شروع به فعالیت خواهد نمود.

 

اولویت اصلی ما در بحث راه اندازی در دو ببخش بنزین و CNG بود که بالغ بر چندین میلیارد هزینه برای تعمیرات و بروزرسانی صرف شد.

 

و در فاز دوم طبیعتا بازسازی املاک این جایگاه از جمله مغازه ها،کارواش ،بخش اداری خواهد بود و به امید خدا تا تابستان‌ به بهره برداری خواهد رسید

 

در فاز سوم تمرکز روی گسترش این مجموعه خواهد بود که شامل ۳۰۰۰ هزار متر زمین‌ میباشد.

 

این جایگاه شامل = ۴ بخش CNG است که دو مورد آن جزیره است.

 

در جایگاه بنزین= ۸ بخش بنزین است که دو جزیره بنزین داریم و بنزین سوپر بزودی آماده بهره برداری خواهد شد.

 

در حال حاضر ۶ نفر مشغول به کار هستند که بیمه با مزایا هستند و به امید خدا جزیره های CnG فعال شد و فاز دوم بنزین راه اندازی شود بطور کل ۱۲ نفر مشغول به کار خواهند شد.

 

تنها تقاضای من از مسئولین این است که مسئولین به وظایف خود اهمیت بدهند و دل بسوزانند برای پیشبرد اهداف و کارشان و من را به چشم یک سرمایه ببینند و نه به چشم یک موجودی مالی و بنده یک سرمایه گذارم نیاز به تنفس دارم و اهدافی دارم و اگر سرمایه‌گذار احساس کنید که نتواند به اهداف سرمایه‌گذاری خود برسد کار را متوقف میکند که برخی اوقات در مواجه با چالش این احساسم در من به عنوان سرمایه‌ گذار بوجود می آید و احساس تنهایی میکنم و انگار که سرمایه گذاری کار زشتی است با این حال که توجه مسئولان باید این نکته باشد که حمایت از سرمایه گذار یعنی حمایت از قشر کارگر و در آینده این جایگاه ۵۰ کارگر و کارمند خواهد شد یعنی تضمین کننده ۵۰ کارگر هستم .

 

خبرنگار:سحر مسافر

 

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=4097

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.