a43c5609ec","lang":0,"debug":0}
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
3

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در بحران های احتمالی ضروری است

  • ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۶
استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در بحران های احتمالی ضروری است

شهردار کلاچای روز چهارشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران شهرداری با اشاره به وقوع بارش های فراوان در روزهای آینده و لزوم آمادگی همه جانبه در مواجهه با بحران های احتمالی بر استفاده از توان و ظرفیت عظیم بخش خصوصی تاکید کرد. فرزاد دلارام افزود: استفاده از ظرفیت عظیم بخش خصوصی در مدیریت بحران ضروری […]

شهردار کلاچای روز چهارشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران شهرداری با اشاره به وقوع بارش های فراوان در روزهای آینده و لزوم آمادگی همه جانبه در مواجهه با بحران های احتمالی بر استفاده از توان و ظرفیت عظیم بخش خصوصی تاکید کرد.

فرزاد دلارام افزود: استفاده از ظرفیت عظیم بخش خصوصی در مدیریت بحران ضروری است و این مهم باید به جد مورد توجه قرار گیرد.

وی برگزاری جلسات منظم به منظور تصمیم گیری بهتر و مناسب تر را در موضوع بحران با اهمیت دانست و گفت: این فرایند کمک می کند تا تصمیمات جامع تر و کامل تر در ستاد مدیریت بحران شهرداری گرفته شود.

شهردار کلاچای آمادگی نیروی انسانی و بهره گیری از ادوات و تجهیزات را دو موضوع مهم در مواجهه با حوادث ذکر و اظهار کرد: باید هم اکنون در هر دو بخش آمادگی لازم وجود داشته باشد .

دلارام با یاد آوری این مطلب که شهرداری کلاچای همواره در مقابله با بحران ها کارنامه قابل قبولی از خود بر جای گذاشته ابراز امیدواری کرد این روند همچنان با شدت و همت بیشتری استمرار داشته باشد.

محمد پورحسین عضو شورای اسلامی شهر کلاچای بر لزوم راهکارهای مناسب در مواجهه با حوادث احتمالی تاکید کرد و گفت: آنچه مردم از ما انتظار دارند این است که با تمام وجود پای کار بوده و خدمات رسانی شود.

وی افزود: باید دقت شود کمترین مشکل و اتفاق در شهر حادث و نگاه همه ما باید در همین راستا متمرکز باشد.

ابراهیم ربانی معاون شهردار کلاچای هم در این نشست بر شیفت بندی نیروها پیش از زمان بحران تاکید کرد و گفت: علاوه بر این باید در حوزه مدیریت بحران به دو نگاه مهم در حوزه های درون سازمانی و برون سازمانی توجه جدی شود و آن راهکارها باید ملاک عمل قرار گیرد.

در نشست ستاد مدیریت بحران شهرداری کلاچای روسای واحدهای مختلف شهرداری حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=3568

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.