a43c5609ec","lang":0,"debug":0}
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
8

اداری شدن ساعات کاری دفاتر ازدواج و طلاق کشور

  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
اداری شدن ساعات کاری دفاتر ازدواج و طلاق کشور

به گزارش نگین شمال به نقل از گیل و دیلم سید علی هاشمی، رئیس هیات مدیره کانون سردفتران ازدواج و طلاق استان گیلان گفت؛ برابر بخشنامه صادره از سوی معاونت محترم اسناد سازمان ثبت اسناد واملاک، از تاریخ ۱۴۰۰٫۱۱٫۱۶ فعالیت دفاتر ازدواج و طلاق کشور از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۶عصر می‌باشد. وی گفت؛ سامانه […]

به گزارش نگین شمال به نقل از گیل و دیلم سید علی هاشمی، رئیس هیات مدیره کانون سردفتران ازدواج و طلاق استان گیلان گفت؛

برابر بخشنامه صادره از سوی معاونت محترم اسناد سازمان ثبت اسناد واملاک، از تاریخ ۱۴۰۰٫۱۱٫۱۶ فعالیت دفاتر ازدواج و طلاق کشور از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۶عصر می‌باشد.

وی گفت؛ سامانه ثبت وقایع ازدواج و طلاق در تمام ایام هفته از ساعت هشت صبح لغایت شانزده عصر فعال و بعد از ساعت مقرر، امکان ثبت الکترونیکی ازدواج و اجرای خطبه عقد میسر نمیباشد.که بر این اساس زوجین می بایستی برای ثبت عقد، در ساعات اداری مقرر شده، به دفاتر ازدواج مراجعه کنند.

هاشمی گفت؛ بر اساس این بخشنامه، ثبت رسمی ازدواج فقط در ساعات اداری ( ۸ صبح الی ۱۶عصر) امکان پذیر خواهد بود. همچنین زوجین و خانواده های ارجمندشان می‌توانند؛ در صورت تمایل به برگزاری مراسم تشریفاتی، خارج از ساعات مذکور، با هماهنگی سردفتر، به دفترخانه مراجعه و نسبت به برگزاری آن اقدام نمایند.
شایان ذکر است؛ به زودی با تکمیل روند سیستمی شدن ازدواج در دفاتر کل کشور ، سند ازدواج هم حذف و سند تک برگی برای زوجین صادر میشود.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=5576

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.