تاریخ : دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳ Monday, 28 October , 2024
4

تجلیل از ۲۲ بانوی برتر و تاثیرگذار گیلانی

  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
تجلیل از ۲۲ بانوی برتر و تاثیرگذار گیلانی
در نخستین گنگره استانی بانوان تاثیرگذار گیلان، از ۲۲ بانوی برتر تجلیل شد.

مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گیلان در این همایش با بیان اینکه این کنگره استانی نخستین بار است که در گیلان برگزار می‌شود گفت: در این مراسم از ۲۲ بانوی برتر و تاثیر گذار گیلان تجلیل شد.

زهرا یعقوب نژاد با بیان اینکه ۸ هزار بانوی کارآفرین در گیلان فعالیت می‌کنند افزود: ۱۳۶ شرکت تعاونی شهری و روستایی و ۵۶ شرکت دانش بنیان در گیلان با مدیریت زنان فعالیت می‌کنند.

وی هدف از برگزاری این همایش را نقش و فعالیت بانوان در حوزه‌های جهاد تبیین، کارآفرینی و توانمندی زنان، جمعیت، بهداشت، سلامت و مشارکت در امور خیریه عنوان کرد.

استاندار هم در این مراسم به نقش بی بدیل زنان در عرصه‌های زندگی فردی و اجتماعی اشاره کرد افزود: زنان همواره در طول تاریخ، جایگاه تأثیرگذاری داشته اند و امسال هم در ۲۲ بهمن زنان با حضورشان حماسه خلق کردند و نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کردند.

دکتر اسدلله عباسی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه (س) الگو و اسوه زنان جامعه اسلامی ما هستند خاطرنشان کرد: ایشان تا آخرین لحظه عمر پر برکت شان از حضرت علی (ع) دفاع کردند و در تربیت فرزندانش نیز مادری بی همتا بودند و الگویی برای زنان جامعه هستند.

وی با بیان اینکه شاهد حضور چشمگیر بانوان در بخش‌هایی همچون علمی، تحقیقاتی، پزشکی، سیاسی، ورزشی، فرهنگی و مانند آن هستیم افزود: امروزه مادران ما فرزندانی را تربیت می‌کنند که در عرصه‌های مختلف درخشیده و پرچم نظام جمهوری اسلامی را به اهتزار در می‌آورند و مایه مباهات و افتخار ایران و ایرانی هستند

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=8421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.