به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری لاهیجان، یوسف قیامتیون در جمع مدیران شهرداری لاهیجان با قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر و تقدیر از همراهی کارکنان شهرداری گفت: ضمن تشکر از زحمات مسعود کاظمی شهردار پیشین لاهیجان از زحمات کارکنان پرتلاش شهرداری برای خدمات رسانی به شهروندان قدردانی می نمایم.
وی افزود: احترام به ارباب رجوع باید در همه مناسبات کاری ما مورد توجه قرار گیرد، زیرا شهروندان ولی نعمت ما بوده و هدف ما جلب رضایت شهرندان است.
قیامتیون خواستار رعایت سلسله مراتب اداری و احترام مدیران و کارکنان به یکدیگر شد و افزود: با تلاش همه مدیران و کارکنان سعی کنیم با آبادانی شهر و فراهم نمودن آسایش باعث جلب رضایت شهروندان شویم.
وی همچنین خواستار احترام کارکنان شهرداری به اعضای شورای شهر شد و افزود: اعضای شورای اسلامی شهر با رأی مردم انتخاب شده اند و ما باید به نمایندگان مردم احترام بگذاریم.
سرپرست شهرداری لاهیجان گفت: با تشکیل مجدد شورای معاونان شهرداری از این پس کارکنان می توانند مشکلات خود را به معاونان منتقل کرده تا در کوتاه ترین زمان مورد بررسی قرار گیرد.
در این جلسه مدیران شهرداری لاهیجان هم اعلام کردند آماده تلاش افزون تر برای خدمات رسانی به شهروندان هستند.
با همدلی انتظارات پرسنل و شهروندان را برآورده کنیم
به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری لاهیجان، یوسف قیامتیون در جمع مدیران شهرداری لاهیجان با قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر و تقدیر از همراهی کارکنان شهرداری گفت: ضمن تشکر از زحمات مسعود کاظمی شهردار پیشین لاهیجان از زحمات کارکنان پرتلاش شهرداری برای خدمات رسانی به شهروندان قدردانی می نمایم. وی افزود: احترام […]
- ارسال توسط : hamidreza asadi
- 267 بازدید
- بدون دیدگاه