تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
3

درخواست انتقال خون گیلان از مردم برای اهدای خون

  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
درخواست انتقال خون گیلان از مردم برای اهدای خون

بابک پاکدل خوش اخلاق، مدیرکل انتقال خون استان گیلان گفت: در تمامی مراکز انتقال خون نکات بهداشتی و دستورالعمل‌های علمی رعایت شده، دریافت خونگیری و پخش فرآورده‌های خونی همچون گذشته در شرایط کاملا استریل انجام می‌شود و مردم نگرانی دراین باره نداشته باشند. او، با بیان اینکه تمامی تجهیزات و ملزومات مورد استفاده در فرآیند […]

بابک پاکدل خوش اخلاق، مدیرکل انتقال خون استان گیلان گفت: در تمامی مراکز انتقال خون نکات بهداشتی و دستورالعمل‌های علمی رعایت شده، دریافت خونگیری و پخش فرآورده‌های خونی همچون گذشته در شرایط کاملا استریل انجام می‌شود و مردم نگرانی دراین باره نداشته باشند.

او، با بیان اینکه تمامی تجهیزات و ملزومات مورد استفاده در فرآیند اهدای خون یک بار مصرف، استریل و استاندارد است، افزود: از افراد دارای علائم سرماخوردگی مانند عطسه، سرفه و تب درخواست می‌شود حداقل یک ماه پس از بهبودی کامل به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.

مدیرکل انتقال خون استان گیلان با بیان اینکه در پی شیوع ویروس کرونا، مراجعه اهدا کنندگان کاهش یافته است، گفت: در حال حاضر به همه فرآورده‌های خونی نیازمندیم.

بابک پاکدل خوش، با تاکید بر اینکه این سازمان هیچگاه کمیت را فدای کیفیت نمی‌کند و معاینه و مشاوره پزشکی از مهمترین ارکان این سازمان است، گفت: نیاز به خون و فرآورده‌های خونی روزانه و همیشگی بوده و این اداره کل نیازمند حضور روزانه اهداکنندگان خون است.

او ، از تمامی اهداکنندگان جوان و اهداکنندگان مستمر خون که با اصول اولیه خود مراقبتی آشنا هستند دعوت کرد با اهدای خون خود به بیماران یاری رسانند.

مدیرکل انتقال خون استان گیلان تصریح کرد: با توجه به اینکه بیماران عزیز تالاسمی نیاز به خون تازه داشته و همچنین با توجه به نزدیک شدن به فصل بهار و شیوع بیماری فاویسم نیاز به خون افزایش یافته است.

 

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=995

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.