0ea7104a16","lang":0,"debug":0}
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
3

کشف لوازم بهداشتی احتکار شده در لاهیجان

  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
کشف لوازم بهداشتی احتکار شده در لاهیجان

سرهنگ “قاسم جانعلی پور” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط موجود و احتمال احتکار کالاهای بهداشتی توسط افراد سودجو، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از تحقیقات و بررسی های نامحسوس مشخص […]

سرهنگ “قاسم جانعلی پور” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط موجود و احتمال احتکار کالاهای بهداشتی توسط افراد سودجو، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از تحقیقات و بررسی های نامحسوس مشخص شد یک داروخانه و دو مغازه فروش لوازم بهداشتی اقدام به احتکار اقلام خود کرده اند افزود: ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی به همراه نماینده اداره بهداشت با هماهنگی قضایی به محل های مورد نظر اعزام شدند.
وی ادامه داد: در بازرسی از این مکان ها هزار و ۱۰۰ عدد ماسک، ۲۰۰ عدد دستکش و۶۰ بطرى الكل احتكار شده کشف شد
سرهنگ جانعلی پور با اعلام اینکه در این رابطه ۳ متهم ۲۷ ،۳۰ و ۳۲ ساله به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند تصریح کرد: با توجه به دستور قضائی، اقلام کشف شده در بین مردم توزیع شد
فرمانده انتظامی لاهیجان در پایان با اشاره به نیاز مردم به اقلام بهداشتی و سوء استفاده سودجویان از شهروندان خواست، هرگونه گران فروشی و احتکار را سريعا از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=956

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.