49a2a5dd4d","lang":0,"debug":0}
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
2

شب تلخ جامعه ورزشی آستارا / آتش سوزی در استادیوم وحدت

  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۹:۱۳
شب تلخ جامعه ورزشی آستارا / آتش سوزی در استادیوم وحدت

وحید خاصی پور، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مرزی بندر آستارا، امروز (چهارشنبه ۱۶ بهمن) در خصوص آتش سوزی استادیوم وحدت در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: صندلی های تازه نصب شده ضلع جنوبی سکوهای این استادیوم، دچار حریق شد و خسارت قابل توجهی به این بخش وارد شده است. وی با […]

وحید خاصی پور، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مرزی بندر آستارا، امروز (چهارشنبه ۱۶ بهمن) در خصوص آتش سوزی استادیوم وحدت در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: صندلی های تازه نصب شده ضلع جنوبی سکوهای این استادیوم، دچار حریق شد و خسارت قابل توجهی به این بخش وارد شده است.

وی با بیان اینکه به محض وقوع این حریق، مأموران آتش نشانی و پلیس، در محل حادثه حاضر شدند، ادامه داد: به دلیل وزش باد گرم و پلاستیکی بودن صندلی ها، اطفای حریق زمان بر بود که آتش نشانان با تلاش های مستمر موفق شدند آن را مهار کنند.

خاصی پور با تأکید بر اینکه به دلیل نبودن هیچ گونه تأسیسات در آن بخش استادیوم که منجر به آتش سوزی شود، افزود: به طور یقین عوامل انسانی در این حادثه دخیل است که میزان خسارت و عمدی و یا غیر عمدی بودن آن توسط کارشناسان در دست بررسی است.

وی اضافه کرد: هم اکنون شاهد خاکستر شدن بیش از یکصد صندلی استادیوم هستیم و بخش هایی از پیست سلامت که مقرر شده بود همزمان با دهه مبارک فجر به بهره برداری برسد، خسارت جدی وارد شد.

به گزارش ایسنا، استادیوم وحدت آستارا در حدود ۵۵ سال پیش احداث شده است و عملیات احداث چمن مصنوعی و پیست سلامت دور این چمن و صندلی های سکوهای تماشاگران این استادیوم، پس از پیگیری های مسمتر و خستگی ناپذیر مسئولان شهرستان، در سال جاری محقق شد که متأسفانه دچار این حادثه تلخ شد.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=855

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.