212c31fa18","lang":0,"debug":0}
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
3

چهار پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای و فروشگاه و نمایشگاه دایکو در دومین روز دهه فجر افتتاح شد

  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
چهار پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای و فروشگاه و نمایشگاه دایکو در دومین روز دهه فجر افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری لنگرود، چهار پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای و فروشگاه و نمایشگاه کالای خواب دایکو در دومین روز از دهه مبارک فجر با حضور مهندس شفقی، فرماندار لنگرود و مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان به بهره برداری رسید. چهار پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در  دهه […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری لنگرود، چهار پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای و فروشگاه و نمایشگاه کالای خواب دایکو در دومین روز از دهه مبارک فجر با حضور مهندس شفقی، فرماندار لنگرود و مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان به بهره برداری رسید.

چهار پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در  دهه فجر شامل  روکش آسفالت، احداث دیوار مالون اطاقور، دیوار مالون لشه و نارنج بن پایین، دیوار کاییون املش( بلوردکان) با اعتبار دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان امروز ( یکشنبه- 13 بهمن) افتتاح شد.

روکش آسفالت در روستاهای حاج ابراهیم ده، کوشالشاه، لوکلایه و سادات محله به طول ۶ کیلومتر و با اعتبار یک میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان انجام شد که شاخص برخورداری از آسفالت در شهرستان ۶۴/۵ درصد است که امسال شاخص آسفالت راه روستایی در شهرستان  ۸ درصد نسبت به شاخص سطح استان افزایش یافته و این شاخص در استان ۵۶/۸ درصد می باشد.

** تولید و عرضه کالای خواب ، خانه و آشپزخانه دایکو از دیگر پروژه های افتتاحی در دومین روز از دهه مبارک فجر

این کارگاه  آمادگی جهت تولید انواع ملحفه برای بیمارستان ها، هتل ها و ارگان های دولتی و خصوصی را دارد که  با افتتاح فروشگاه ۸ نفر نفر به طور مستقیم و بالغ بر ۵۰ نفر به طور غیر مستقیم مشغول به کار شدند که فروش اینترنتی تولید و عرضه کا ای خواب خانه و آشپزخانه دایکو نیز فعال است.

فرمانداری لنگرود

فرمانداری لنگرود

 

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=827

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.