تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
1

پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه فیبر نوری دیلمان

  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه فیبر نوری دیلمان

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال :دکتر ذبیح نیکفر در رابطه با پروژه فیبر نوری بخش دیلمان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری رها عنوان کرد: پروژه فیبر نوری دیلمان در مسیر اسپیلی به آسیابر به طول بیش از ۴۰ کیلومتر در حال انجام است. وی افزود: باوجود بارش نعمت الهی برف و […]

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال :دکتر ذبیح نیکفر در رابطه با پروژه فیبر نوری بخش دیلمان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری رها عنوان کرد: پروژه فیبر نوری دیلمان در مسیر اسپیلی به آسیابر به طول بیش از ۴۰ کیلومتر در حال انجام است.

وی افزود: باوجود بارش نعمت الهی برف و برخی موارد دیگر که در روند تکمیل پروژه تأخیر ایجاد می‌کند اما اکنون بیش از ۵۰ درصد آن انجام‌شده است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با تأکید بر عزم جدی مسئولان برای رفع مشکلات مردم خاطرنشان کرد: همان‌طور که وزیر ارتباطات با حضور در شهرستان لاهیجان اعلام کردند، مشکلی به لحاظ تأمین منابع برای نصب فیبر نوری سیاهکل به دیلمان وجود ندارد و این پروژه انشالله در ماه‌های آتی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

دکتر نیکفر با اشاره به اقدامات و پیشرفت‌های قابل‌قبول در جهت ارتقای شبکه مخابراتی شهرستان سیاهکل ضمن تشکر از مسئولین مربوطه، گفت: راه‌اندازی کافوهای مخابراتی جدید، ایجاد سایت‌های BTS، ارائه سرویس‌های VDSL و … ازجمله این اقدامات می‌باشند.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=775

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.