تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

برگزاری ۲۵۰ ‌ویژه‌برنامه دهه فجر در سطح لاهیجان / جمع‌آوری بیش از ۳۰ میلیون تومان برای کمک به سیل‌زدگان

  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
برگزاری ۲۵۰ ‌ویژه‌برنامه دهه فجر در سطح لاهیجان / جمع‌آوری بیش از ۳۰ میلیون تومان برای کمک به سیل‌زدگان

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال : صبح امروز پنجشنبه نشست خبری اصحاب رسانه با فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان به مناسبت ۴۱ سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر در سالن اجتماعات سپاه ناحیه لاهیجان برگزار شد. سرهنگ پاسدار سید جعفر حسینی فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و چهل و […]

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال : صبح امروز پنجشنبه نشست خبری اصحاب رسانه با فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان به مناسبت ۴۱ سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر در سالن اجتماعات سپاه ناحیه لاهیجان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار سید جعفر حسینی فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و چهل و یک بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: شعار دهه فجر امسال، انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت تعیین‌شده و برنامه‌های متعددی برای این ایام در نظر گرفته‌شده است.

وی افزود: در دهه فجر امسال ۲۵۰ برنامه در سطح شهرستان لاهیجان با همکاری بسیج و با حضور آحاد مردم در پیش داریم.

سرهنگ پاسدار حسینی خاطرنشان کرد: ۳۷ واحد مسکن محرومین از سال قبل شروع‌شده که تعداد ۱۷ واحد تحویل و ۲۰ واحد مسکن محرومین باقی‌مانده در دهه فجر امسال تحویل داده می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان گفت: در بحث سیل‌زدگان اخیر جمع‌آوری بیش از ۳۰ میلیون تومان نقدی و واریز آن به حساب سیل‌زدگان و ارسال کالاهای موردنیاز برای مردم سیستان و بلوچستان انجام‌شده است.

وی اظهار داشت: جهت ساخت خانه برای معلولان و خانواده‌های آنان با توجه به اعلام سازمان بهزیستی، قرارداد با این سازمان منعقدشده است.

سرهنگ حسینی افزود: تمامی این خانه‌ها که سپاه با همکاری بسیج و گروه‌های جهادی می‌سازد به جهت محرومیت‌زدائی است و هیچ‌گونه منافع اقتصادی برای مجموعه نخواهد داشت.

وی شورای اداری و گل‌باران گلزار شهدا، دیدار با امام‌جمعه در شنبه ۱۲ بهمن، اعزام راویان راهیان نور به مدارس و نشست بصیرتی برای آحاد مردم در سطح پایگاه‌های مقاومت و محلات، گشت‌های محله محور در سطح محلات، دیدار با خانواده شهدا با حضور مسئولین شهرستان، برگزاری یادواره شهدا بخش رودبنه ۱۷ بهمن، ویزیت رایگان و مشاور حقوقی رایگان در ۱۸ بهمن، برگزاری جشن‌های انقلاب در سطح محلات، ویژه‌برنامه پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت و راهپیمایی ۲۲ بهمن که با حضور گسترده مردم و مسئولین برگزار خواهد شد، را ازجمله برنامه‌های این دهه مبارک در شهرستان لاهیجان عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان در رابطه با انتخابات مجلس ۹۸ نیز عنوان کرد: توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و هوشمندی مردم در حضور گسترده و انتخاب درست باید فردی اصلح و توانمند و همراه با مردم وارد مجلس شود که از رسانه‌ها می‌خواهم در این مورد شفافیت سازی کنند.

خبرنگارو عکاس : محمدصادق غلامی

سپاه ناحیه لاهیجان سپاه ناحیه لاهیجان سپاه ناحیه لاهیجان

عکس: محمدصادق غلامی

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=726

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.