018e8aed64","lang":0,"debug":0}
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
2

پیشرفت ۲۰ درصدی پروژه میدان گیل لاهیجان

  • ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
پیشرفت ۲۰ درصدی پروژه میدان گیل لاهیجان

شایان ذکر است، در تیرماه ۱۳۹۸ طرح تقاطع غیر هم‌سطح میدان گیل لاهیجان در محور رشت به لنگرود پس از چند سال وقفه طی مراسمی با پیمانکار جدید آغاز شد. این طرح یکی از طرح‌های ضروری شهرستان لاهیجان محسوب می‌شود که به دلیل قرار گرفتن در محور گیلان به مازندران مشکلات ترافیکی به‌ویژه در ایام […]

شایان ذکر است، در تیرماه ۱۳۹۸ طرح تقاطع غیر هم‌سطح میدان گیل لاهیجان در محور رشت به لنگرود پس از چند سال وقفه طی مراسمی با پیمانکار جدید آغاز شد.

این طرح یکی از طرح‌های ضروری شهرستان لاهیجان محسوب می‌شود که به دلیل قرار گرفتن در محور گیلان به مازندران مشکلات ترافیکی به‌ویژه در ایام تعطیلات را برای بخش مرکزی لاهیجان و رودبنه رفع می‌کند.

کلنگ تقاطع غیر هم‌سطح گیل در زمستان ۱۳۹۴ به زمین‌خورده شد.

این پروژه بااعتبار ۲۲ میلیارد تومان توسط یک پیمانکار غیربومی و ضعیف به مرحله اجرا درآمد اما با گذشت چند سال تنها ۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و پیمانکار برای دریافت غرامت حاضر به ترک پروژه نبود.

با پیگیری‌های مکرر دکتر نیکفر نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل این پروژه بر اساس ماده ۴۸ از پیمانکار غیربومی گرفته شد و طی یک مناقصه به پیمانکاری بومی و قوی بااعتبار ۴۱ میلیارد تومان سپرده شد.

تقاطع غیر هم‌سطح میدان گیل لاهیجان ۱۷ پایه (ستون) و ۲۳۶ شمع به عمق ۳۰ متر زیرزمین دارد و یکی از طرح‌های بزرگ‌راه و شهرسازی در شرق گیلان بشمار می‌رود، این کنارگذر به طول ۴۵۲ متر و در ۲ باند رفت‌وبرگشت از سال ۹۴ آغازشده است.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=559

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.