تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
4

تأکید بر حمایت از سرمایه‌گذاران در اجرای پروژه‌ها

  • ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱
تأکید بر حمایت از سرمایه‌گذاران در اجرای پروژه‌ها

موضوعات مختلف را در جلسه مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی، کارگروه رفع موانع تولید و شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که عصر فردا در استانداری تشکیل می‌شود، بررسی می‌کنیم. وی به پروژه بزرگ شهرک گلخانه‌ای و کشاورزی دیسام نیز اشاره کرد و گفت: انگیزه خوبی برای اجرای این پروژه وجود دارد که نیازمند هماهنگی بیشتر […]

موضوعات مختلف را در جلسه مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی، کارگروه رفع موانع تولید و شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که عصر فردا در استانداری تشکیل می‌شود، بررسی می‌کنیم.

وی به پروژه بزرگ شهرک گلخانه‌ای و کشاورزی دیسام نیز اشاره کرد و گفت: انگیزه خوبی برای اجرای این پروژه وجود دارد که نیازمند هماهنگی بیشتر دستگاه‌های پشتیبان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور با اشاره به اینکه این پروژه در اشتغال و تولید می‌تواند بسیار اثرگذار باشد، افزود: کارگروهی متشکل از مدیران مرتبط ظرف یک هفته مسائل و مشکلات این پروژه را بررسی و به مرکز منتقل می‌کنند.

دین‌پرست با اشاره به تفاهم‌نامه همکاری میان وزارتخانه‌های کشور و جهاد کشاورزی پیرامون شهرک‌های گلخانه‌ای بیان کرد: برای هر رسیدگی که نیازمند پیگیری در سطح ملی باشد، آمادگی داریم و باید در روند اجرای پروژه‌ها در کنار سرمایه‌گذاران باشیم و به آنان اطمینان خاطر دهیم.

به گزارش فارس، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور برای بررسی آخرین وضعیت شاخص‌های اقتصادی و مشکلات بنگاه‌های اقتصادی گیلان، به این استان سفرکرده و ضمن حضور  در تمامی ۱۶ شهرستان گیلان، از بنگاه‌های اقتصادی منتخب استان بازدید خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=553

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.