018e8aed64","lang":0,"debug":0}
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
4

هسته مرکزی انجمن رسانه ی لاهیجان تشکیل شد

  • ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱
هسته مرکزی انجمن رسانه ی لاهیجان تشکیل شد

نگین شمال / به گزارش روابط عمومی اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان، در این نشست، بر اساس رای گیری انجام شده هیئت مدیره‌ انجمن رسانه‌ی لاهیجان افشین معشوری و حامد رمضانی را به ترتیب به عنوان رییس و دبیر انجمن انتخاب کردند.   علاوه بر افشین معشوری صاحب امتیاز و مدیرمسئول دو هفته […]

نگین شمال / به گزارش روابط عمومی اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان، در این نشست، بر اساس رای گیری انجام شده هیئت مدیره‌ انجمن رسانه‌ی لاهیجان افشین معشوری و حامد رمضانی را به ترتیب به عنوان رییس و دبیر انجمن انتخاب کردند.

 

علاوه بر افشین معشوری صاحب امتیاز و مدیرمسئول دو هفته نامه خردورز و پایگاه خبری تیترما و همچنین حامد رمضانی صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه خبری ابریشم پرس، سیدمرتضی میرحسینی ، پوریا فرهش و حمیدرضا اسدی به ترتیب صاحب امتیاز و مدیران مسئول مجله فرهنگی اجتماعی لاهیجان ، پایگاه های خبری گیل فام و نگین شمال به عنوان اعضای هیات مدیره حضور داشتند.

این انجمن برای جلسه‌ بعدی هیئت‌مدیره تصمیم گرفت با دعوت از تمامی “مدیرمسئولان رسانه‌های چاپی و آنلاین لاهیجان” بزودی نشستی را در اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار کند.

شایان ذکر است احکام یکساله اعضای هیئت‌مدیره‌ی انجمن رسانه‌ی لاهیجان در تاریخ ۷ مهرماه ۱۴۰۰ توسط رییس اداره‌ی فرهنگ‌وارشاد اسلامی لاهیجان به هیئت مدیره ابلاغ شد.

انجمن رسانه‌ ی لاهیجان با هدف کمک به رشد و ساماندهی رسانه‌های این شهر و همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی و حقوقی راه‌اندازی شده است.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=4965

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.