تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

کارگزاران نظام اسلامی باید نماد واقعی مردم سالاری دینی باشند/مجموع اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان بالغ بر ۸۱ میلیارد تومان است/سهم لاهیجان از واکسن کرونا افزایش یابد

  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷
کارگزاران نظام اسلامی باید نماد واقعی مردم سالاری دینی باشند/مجموع اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان بالغ بر ۸۱ میلیارد تومان است/سهم لاهیجان از واکسن کرونا افزایش یابد

به گزارش نگین شمال محمودی گفت: کارگزاران نظام اسلامی باید نماد واقعی مردم سالاری دینی در عرصه های تصمیم گیری و تصمیم سازی باشند. به گزارش خبرنگار ما از لاهیجان، « یونس محمودی » در جلسه شورای اداری که امروز ( شنبه، ۲۷ شهریور) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: تعویق شورای […]

به گزارش نگین شمال محمودی گفت: کارگزاران نظام اسلامی باید نماد واقعی مردم سالاری دینی در عرصه های تصمیم گیری و تصمیم سازی باشند.

به گزارش خبرنگار ما از لاهیجان، « یونس محمودی » در جلسه شورای اداری که امروز ( شنبه، ۲۷ شهریور) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: تعویق شورای اداری به واسطه قرمز بودن وضعیت کرونایی در شهرستان بود که با بهبود شرایط وضعیت به حالت قبل برمی گردد.

فرماندار لاهیجان با اشاره به سفر دکتر رئیسی به تاجیکستان، تصریح کرد: این سفر بیانگر استحکام مواضع به حق جمهوری اسلامی در قبال تحولات جهانی و از سویی بیانگر اقتدار ایران در عرصه های تصمیم گیری و تصمیم سازی است.

وی با بیان اینکه اجرای عدالت از منظر امیر المومنین (ع) بیانگر قوام و دوام نظام جمهوری اسلامی است و جمهوریت و اسلامیت نظام مبتنی بر اجرای عدالت است، اظهار کرد: مسئولان نظام هر چقدر تلاش کنند فاصله قابل توجه ای با واژه عدالت به معنای خاص کلمه خواهند داشت و امیدواریم رفتار و گفتار ما در اجرای سیاست های حاکمیتی و مدارا با مردم باشد.

محمودی با اشاره به اینکه کارگزاران نظام اسلامی باید نماد واقعی مردم سالاری دینی در عرصه های تصمیم گیری و تصمیم سازی باشند، تصریح کرد: امیدواریم با وفاق، همدلی، هم سویی و همگرایی چند جانبه در شهرستان شاهد استمرار و تحقق سیاست های حاکمیتی و دولت در سطح شهرستان باشیم.

*مجموع اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان بالغ بر ۸۱ میلیارد تومان است

وی با بیان اینکه مجموع اعتبارات شهرستان در سال جاری در مقایسه با سال گذشته انعطاف ملموسی داشته است خاطرنشان کرد: مجموع اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان بالغ بر ۸۱ میلیارد تومان است که ۲۸۸ درصد رشد اعتباری را نشان می دهد و این امر نشان دهنده عزم ملی و شهرستانی است.

محمودی ادامه داد: تلاشهای نماینده شهرستان در جذب اعتبارات ملی ستودنی است که بیش از ۸۲ درصد اعتبارات وابسته به نگاه ملی است و مابقی مشروط به سیاست های داخلی و کمیته برنامه ریزی شهرستان است که مدیران دستگاه های استان و شهرستان بایستی در تعامل با مدیران کل و وزرا شاهد توفیق بیش از پیش در جذب اعتبارات باشند.

وی میزان اشتغال در سال گذشته را هزار و ۱۵۳ نفر اعلام کرد که در سال ۱۴۰۰ به ۲ هزار و ۶۷۴ نفر افزایش یافت.

محمودی با بیان اینکه تسهیلات کرونایی امسال هزار و ۲۷۲ نفر در بنگاه های آسیب دیده از کرونا برای اشتغال ۲ هزار و ۸۰۹ نفر به مبلغ ۲۹ میلیارد و ۸۰۷ میلیون تومان است، گفت: در حوزه مسکن محرومان نیز سهمیه شهرستان ۲۷۲ فقره بود که تاکنون ۱۱ میلیارد و ۷۱۵ میلیون تومان توسط بانک های عامل شهرستان پرداخت شد.

*میزان مبادله موافقت نامه به اراده مدیران شهرستان بستگی دارد

فرماندار لاهیجان با بیان اینکه میزان مبادله موافقت نامه در ارتباط با پروژه های عام المنفعه شهرستان قابل توجه نیست و این به اراده مدیران شهرستان بستگی دارد، افزود: در حوزه برخورد با ساخت و سازهای بی رویه با موفقیت در این زمینه عمل شده، اما عزم ما باید در این زمینه محکم تر باشد که ۹۹ تخلف ساختمانی تشکیل پرونده شد و بایستی متخلفین در شهرستان حاشیه امنی را احساس نکنند.

*میزان سهم القدر تحویلی واکسن کرونا در لاهیجان افزایش یابد

وی با بیان اینکه در حوزه واکسیناسیون هم باید میزان سهم القدر تحویلی دزها افزایش یابد، تصریح کرد: به احتمال زیاد آبان ماه بازگشایی رسمی مدارس و دانشگاه ها خواهد بود که این امر مستلزم آن است دانشجویان، دانش آموزان، مدرسین، طلاب، والدین و رانندگان سرویس ها باید هر چه سریع تر دو دز واکسن را دریافت کنند.

محمودی با اشاره به تعمیق و لایروبی انهار که اعتبارات خوبی از منابع ملی و شهرستانی جذب شد، اذعان کرد: بیش از ۲ میلیارد تومان برای لایروبی رودخانه سید علی اکبری اختصاص یافت که امسال هم این رودخانه تا نقاط پایین دست لایروبی شده تا در سال زراعی آینده به سهولت آبرسانی شود.

فرماندار لاهیجان ادامه داد: آب و فاضلاب روستایی هم با تخصیص اعتبار ۷۶ میلیارد تومان که برای اولین بار محقق شده به طرح توسعه شبکه های آب، به پایان رساندن لاینینگ محیطی شهر و …. پیوستند.

وی در پایان شورای اداری را مرکز آزمون جامع دکتری دانست و تاکید کرد: فرماندار در شورای اداری به همه ابعاد مختلف می پردازد.

خبرنگار:محمدصادق غلامی

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=4953

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.