a43c5609ec","lang":0,"debug":0}
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
5

تبریک فرماندار به مناسبت روز خبرنگار

  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۱
تبریک فرماندار به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال : فرماندار سیاهکل در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی ، روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت در پیام فرماندار سیاهکل آمده است : بسم الله الرحمن الرحیم هفدهم مرداد ، سالروز شهادت شهید محمود صارمی ، خبرنگار خبرگزاری ایرنا که به […]

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال :

فرماندار سیاهکل در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی ، روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت

در پیام فرماندار سیاهکل آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم
هفدهم مرداد ، سالروز شهادت شهید محمود صارمی ، خبرنگار خبرگزاری ایرنا که به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است ، یادآور رشادت و مجاهدت عزیزانی است که با در خطر انداختن جان خود و حضور موثر خود در هشت سال دفاع مقدس تلاش نمودند تا ایثار و جانفشانی رزمندگان به درستی منعکس و در تاریخ ثبت شود .
در روزگاری که از آن به عصر اطلاعات و فن آوری نام می برند، قطعا ً نقش خبرنگار به عنوان ابزار اطلاع رسانی، نقشی حیاتی و انکار نشدنی است. خبرنگار با وجدان بیدار ، تلاش صادقانه ، مسئولیت، تعهد، دلسوزی خود ، ضمن شنیدن حرف مردم ، با پیگیری و انتقال آن به مسئولین ، سعی در رفع دغدغه های جامعه دارد .
اکنون نیز در شرایطی که دشمنان با انواع و اقسام توطئه ها ، سعی در ایجاد تفرقه و اختلاف و جدایی بین مردم و مسئولین دارند ، خبرنگاران با درک درست از شرایط و با تیزهوشی ، دقت و امانتداری ، به عنوان پلی ارتباطی بین مردم و مسئولین ، ایفاء نقش می کنند.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبر و رسانه و به منظور پاسداشت و تجلیل از تلاش های صادقانه اصحاب رسانه و فعالان عرصه خبر ، هفدهم مرداد ، روز خبرنگار را به تمامی این عزیزان تبریک عرض نموده و صحت ، سلامتی و سربلندی همگان را از خداوند منان مسئلت می نمایم.

رحمت حیدری نژاد
فرماندار شهرستان سیاهکل

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=4673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.