تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
3

جای سپیدرود رشت در لیگ برتر خالی است/قوانین عدم حضور تماشاگر تأثیرات زیادی بر روی تیم ها گذاشت

  • ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹
جای سپیدرود رشت در لیگ برتر خالی است/قوانین عدم حضور تماشاگر تأثیرات زیادی بر روی تیم ها گذاشت

آقای حسنی شما مربی جوانی هستید آیا مدیران لیگهای فوتبال به مربیان جوان بها می‌دهند گفتگوی کوتاه با مربی جوان فوتبال ایران ۱لطفا بطور مختصر خودتون معرفی نموده ۲ ازنظر شما لیگ های امسال ایران چطوربود از لیگ برترشروع کنیم درمورد لیگ ۱ بفرمایید درمورد لیگ ۲ هم توضیح مختصری بفرمایید نظر شما درمورد فوتبال […]

آقای حسنی شما مربی جوانی هستید
آیا مدیران لیگهای فوتبال به مربیان جوان بها می‌دهند
گفتگوی کوتاه با مربی جوان فوتبال ایران
۱لطفا بطور مختصر خودتون معرفی نموده
۲ ازنظر شما لیگ های امسال ایران چطوربود
از لیگ برترشروع کنیم
درمورد لیگ ۱ بفرمایید
درمورد لیگ ۲ هم توضیح مختصری بفرمایید
نظر شما درمورد فوتبال پایه بیان کنید
درمورد جام حذفی هم کشور
بیان کنید
آیا درفصل جدید فوتبال برنامه ای دارید
ودرپایان برای مربیان جوان چه توصیه ای دارید
با عرض سلام خدمت شما و مخاطبینتون امین حسنی هستم مربی این فصل سپیدرود رشت.
2-به نظر من لیگ امسال از سالهای قبل جذاب تر شده چه در صدر جدول چه در انتهای جدول ذوب آهن تیمی که فینال آسیا بوده الان برای بقا تو لیگ برتر تلاش میکنه. به نظر من قوانین عدم حضور تماشاگر تأثیرات خودش رو تیمهای مثل نساجی مازندران و ماشین سازی به طور منفی گذاشت و حتی کیفیت بازی ها و اگه این اتفاق نمی افتاد جایگاه تیمها هم شاید الان متفاوت بود.
3-لیگ یک امسال لیگ خوبی بود تا این اواخر 7 تا تیم مدعی صعود بودند جذابیتش برای من حضور احتمالی و مجدد فجر سپاسی در لیگ برتر هستش و امیدوارم بادران هم صعود کنه چون تجربه و ثبات بیشتری تو تیمداری دارند و میتونه به کیفییت لیگ برتر سال آینده کمک کنند.
لیگ یک امسال چندتا تیم واقعا در سطح این لیگ نبودن واقعا جای تیمهایی مثل برق شیراز، استقلال اهواز، راه آهن تهران، سپیدرود رشت خالی هست.امیدوارم نظارت شود رو نحوی تیمداری بعضی تیمهای خصوصی که آینده ی خیلی از فوتبالیستهای جوان و مستعد به افکار نادرست بعضی مدیران و مسئولین او باشگاه ها مرتبط هستش و بر عکس استعدادیابی و استعدادسازی در حال استعدادسوزی هستند.
4-لیگ 2 هم مانند لیگ یک بود تیمهای خوبی بودند ولی متاسفانه شما هیچ آنالیزی نمیتونستید از تیمی داشته باشید بعضی بازی ها از روزها قبل نتیجه اش مشخص میشه
شدیدا درگیر مسائل خارج از حرفه ی فوتبال و مسائل اخلاقی داره انجام میشه که شدیدا به آینده فوتبال ایران لطمه خواهد زد و در این صورت اگه نظارت نشود نسل خوبی تو فوتبال نخواهیم داشت.
5-بله مدیران به جوانها بها میدند و من برجسته ترین مدیری که باهاشون افتخار همکاری داشتم جناب آقای گرشاسبی بودن در پیکان این افتخار نسیب بنده شد ایشون یک انسان فوق العاده دلسوز و حرفه ای بودند به نظر من این پرسپولیسی که الان هوادارنش ازش لذت میبرند دسترنج زحمات جناب گرشاسبی هست.
6-فوتبال پایه ما برای استعداد سازی مناسب نیست بجز چندتا تیم و مسئولینشون به طور مثال تیم موفق امسال لیگ تهران استقلال تهران با مدیریت آقای فریاد شیران تو 4 تا لیگ مدعی بود 2 جام گرفتند ولی بعد از یک سال بسیار ایده عال بجای اینکه با ایشون تمدید کنند بودجه ی بیشتری در اختیارشون بزارند به راحتی کنار گذاشتنشون این اتفاق انگیزه را از سایر مدیران میگیره و در نهایت بازیکنا متضرر میشوند.
و بدتر از اینکه درگیر سایت های شرط بندی شدن بعضی تیمها که این ظلم در حق معصومییت او بچه هاس که ما داریم زشتیهای فوتبال رو بهشون آموزش میدیم.
7-تعویض مربیان تو ایران شده یه قانون که اگه تیمی 3 هفته باخت باید مربی عوض شه شما نگاه کنید ببینید کدوم تیم اتاق فکر یا تیم مدیریت فنی دارند؟!!
کی و از کجا تصمیم میگیره که نتیجه ی ضعیف از کجا حاصل شده؟!
تو عدم نتیجگیری یک باشگاه خیلی مسائل وجود داره که البته یکیش میتونه مربی باشه.
مدیران ما ببینند خودشون برای بهبود تیم چه ادوات و شرایطی رو تو چه سطحی فراهم کردند. از تیمی که روز بازی یه سفر طولانی با اتوبوس میره شما انتظار چی دارید؟!
وقتی پرداختی بازیکنارو به موقع انجام نمیدن مربی باید چیکار کنه؟!
و خیلی مسائل دیگه که تو این امر دخیل هست و متاسفانه ما یاد گرفتیم برای سرپوش گذاشتن روی ایرادها دیگران رو کنار بگذاریم و مقصر بدونیم.
کل عوامل مدیریت رو تو بعضی تیمها شما فقط بعد از اخراج مربی و معرفی مربی جدید حس میکنید و نهایت 2 هفته همه چیز فوق العادس و بعد به حالت گذشته برمیگرده.
8-جام حذفی واسه تیمها مدعی لیگ میتونه شانس مجدد برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا باشه،همین.
9-بله من برنامه های دارم مثل سایر همکارانم که به لطف خدا امیدوار هستم اتفاقات خوبی صورت بگیرد.

10-من از مربیای هم سن خودم یه چیزی رو میخوام اونم یاد دادن شرافت و انسانیت به بازیکناشون از لطفی که خدا بهمون کرده استفاده کنیم و وظیفه و مسئولیتمون رو به درستی انجام بدیم که اگه موفقییتی برای یک مربی بخواد رقم بخوره از همین بازیکناس که پرورش دادند.
ممنون از وقتی که در اختیار من گذاشتین.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=4614

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.