تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
4

جلسه ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) وسوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر برگزار شد.

  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
جلسه ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) وسوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال  ،محمودی فرماندار شهرستان لاهیجان در تشریح شخصیت و جایگاه حضرت امام(ره) بیان داشت: اینکه پس از سالها همه ما، تکریم شخصیت حضرت امام و پاسداشت اندیشه ایشان را وظیفه خود می دانیم، به این دلیل است که رهبر کبیر انقلاب اسلامی نماد بارز ساده‌زیستی، مردم داری، شجاعت در دوران […]

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال  ،محمودی فرماندار شهرستان لاهیجان در تشریح شخصیت و جایگاه حضرت امام(ره) بیان داشت: اینکه پس از سالها همه ما، تکریم شخصیت حضرت امام و پاسداشت اندیشه ایشان را وظیفه خود می دانیم، به این دلیل است که رهبر کبیر انقلاب اسلامی نماد بارز ساده‌زیستی، مردم داری، شجاعت در دوران معاصر بودند.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به سالگرد ارتحال امام راحل به عنوان فرصتی برای ترویج افکار امام خمینی(ره) و احیای انقلاب اسلامی گفت: این فرصت یک فرصت مغتنم است و باید همه در این راه مشارکت کرده و تمامی امکانات وظرفیت های خود را برای بزرگداشت سالگرد امام راحل به کار بگیرند.

فرماندار لاهیجان در این جلسه به سوم خرداد سالرورز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: فتح خرمشهر به ما آموخت اگر پیرو رهبری باشیم پیروز خواهیم شد و باید همواره از رهنمودهای رهبر انقلاب برای موفقیت و سربلندی نظام و کشور بهره ببریم.

وی با قدردانی از پیشنهادات مسوولان و اعضای جلسه، گفت: برنامه ریزی های خوبی برای بزرگداشت آزادسازی خرمشهر از سوی کلیه دستگاه های اجرایی در دستور کار قرار گرفته است که امیدواریم این برنامه ها پرشور و با صلابت برگزار شود.

فرماندار لاهیجان تاکید کرد: همه مدیران بر اساس پیشنهاداتی که ارائه شده تمام برنامه های سوم خرداد را پیگیری کنند که البته در اینجا تعامل و همکاری مدیران دستگاه های اجرایی قابل تحسین میباشد.

محمودی از دستگاه های اجرایی شهرستان خواست: برنامه های سالروز آزادسازی خرمشهر را مستند سازی نمایند و برنامه های گرامیداشت این روز با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار کنند.

خبرنگار: حمیدرضا اسدی

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=4444

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.