ab361a1236","lang":0,"debug":0}
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
5

ادامه ماجرای «تخلف» در توزیع واکسن کرونا در «بیمارستان مدرس»؛ «رییس جدید» بیمارستان «مسوول خاطی» را عزل کرد

  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۲۲
ادامه ماجرای «تخلف» در توزیع واکسن کرونا در «بیمارستان مدرس»؛ «رییس جدید» بیمارستان «مسوول خاطی» را عزل کرد

به گزارش نگین شمال به نقل از آسیانیوز، همچنانکه طبق گفته های مسوولان وزارت بهداشت، برخورد قانونی با خاطیان توزیع واکسن کرونا در مراکزی از کشور صورت گرفته است، در بیمارستان مدرس تهران با وجود تخلف از سوی رییس سابق این مرکز، باز هم ماجرای سواستفاده از توزیع واکسن در چالش جدیدی قرار گرفته است. […]

به گزارش نگین شمال به نقل از آسیانیوز، همچنانکه طبق گفته های مسوولان وزارت بهداشت، برخورد قانونی با خاطیان توزیع واکسن کرونا در مراکزی از کشور صورت گرفته است، در بیمارستان مدرس تهران با وجود تخلف از سوی رییس سابق این مرکز، باز هم ماجرای سواستفاده از توزیع واکسن در چالش جدیدی قرار گرفته است. براساس شنیده ها، یک مقام آگاه از اقدام «ریاست جدید بیمارستان مدرس» در برخورد با متخلفین توزیع واکسن کرونا خبر داده است.

 این منبع آگاه توضیح داد: رییس جدید بیمارستان مدرس تهران در حکمی رییس سابق این مرکز و مسوول بخش هایی از این بیمارستان را به دلیل تخلف در توزیع واکسن از چند مسوولیت عزل کرده است.

طبق این خبر ، در حکم دکتر علیرضایی، ریاست جدید این بیمارستان، مسوول سابق مرکز و مدیر بخش هایی از این بیمارستان به دلیل تخلف در موارد توزیع واکسن کرونا عزل شده است؛ در همین حال شنیده شده است که این فرد طی 48 ساعت آینده به مسولیت های سابق خود بر می گردد!

این منبع آگاه خاطر نشان کرد: امیدوارم وزیر محترم بهداشت که در سخنانش بارها به برخورد با متخلفین حوزه بهداشت و درمان، خصوصا موضوع واکسن تاکیده کرده است، اجازه دخالت های نامتعارف را ندهد.

این در حالی است که چندی پیش کیانوش جهانپور مسوول روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: با بررسی ها پیرامون توزیع واکسن کرونا مشخص شده که در مناطقی این فرآیند دستخوش سواستفاده قرار گرفته است که نیازمند بررسی موشکافانه است

وی افزود: هر چند مدیران اصلی که می بایست نظارت کافی داشته باشند با برخورد قانونی مواجه شده اند؛ از جمله «معاونت بهداشتی یکی از دانشگاه های علوم پزشکی واقع در استان خوزستان» و «ریاست بیمارستان مدرس» تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و برخی از مدیران شهرداری های سرار کشور که در توزیع سهمیه واکسن پاکبانان خاطی شناسایی شده اند.

رییس پیشین بیمارستام شهید مدرس تهران، 10 اردیبهشت 1400 با دستور علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و فرمانده ستاد مقابله با کرونای کلانشهر تهران، به علت تخلف در توزیع واکسن کرونا برکنار شد./

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=4437

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.