تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
6

رسالت ذاتی شورای ائتلاف پرداختن به مسئله انتخابات و در مرحله بعدی مطالبه گری از افراد منتخب است

  • ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
رسالت ذاتی شورای ائتلاف پرداختن به مسئله انتخابات و در مرحله بعدی مطالبه گری از افراد منتخب است

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال ، حجت الاسلام « نعمت الله رهنورد »  در دومین نشست خبری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب که عصر امروز ( سه شنبه، ۷ اردیبهشت ) در مدرسه ارشاد این شهرستان برگزار شد، گفت: رسالت ذاتی شورای ائتلاف پرداختن به مسئله انتخابات و در مرحله بعدی مطالبه گری از افراد منتخب شده […]

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال ، حجت الاسلام « نعمت الله رهنورد »  در دومین نشست خبری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب که عصر امروز ( سه شنبه، ۷ اردیبهشت ) در مدرسه ارشاد این شهرستان برگزار شد، گفت: رسالت ذاتی شورای ائتلاف پرداختن به مسئله انتخابات و در مرحله بعدی مطالبه گری از افراد منتخب شده است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لاهیجان با بیان اینکه این شورا از پنج کمیته و دو کانون تشکیل شده است، افزود: شورای ائتلاف دارای کمیته اقشار، سیاسی و انتخابات، مبلغین، رسانه و فضای مجازی و روابط عمومی و تبلیغات و دو کانون بانوان و جوانان و دانشجویان است.

حجت الاسلام رهنورد با اشاره به اینکه از آبان سال ۹۸ کار عضوگیری نیروهای انقلاب با تمامی ظرفیت ها انجام شد، اظهار کرد: هزار و ۱۱۹ نفر آمار ثبت نامی بود که از این تعداد ۱۶۶ نفر در  مجمع  به عنوان اعضای منتخب حاضر شدند که  ۱۵۰ نفر به مجمع دعوت شدند و خروجی آن ۱۶ نفر کاندیدای شورای ائتلاف لاهیجان و پنج نفر نیز به عنوان هیئت موسس تایید شدند.

وی با بیان اینکه این مجموعه چکیده ای از مجموعه نیروهای انقلابی و پیشکسوتان جهاد و شهادت است، تصریح کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب  در راس انتخابات به جریان و جناح خاصی تعلق ندارد.

حجت الاسلام رهنورد ادامه داد: شورای شهر باید به وظیفه ای که تعریف شده عمل کنند و این کمترین توقع از مجموعه شورا است و شورای قوی در کنار تعهد و اخلاق مداری باید کاردانی کار را نیز مدنظر قرار دهند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لاهیجان با تاکید بر اینکه همه باید کمک کنند تا شهر نفس بکشد و طعم شیرین انتخاب درست را مردم بچشند، اظهار کرد: با دستان خالی در مقابل زر، زور و تزویر ایستادگی می کنیم.

حجت الاسلام رهنورد با بیان اینکه رسانه به دور از هرگونه حاشیه واقعیت های موجود را منعکس می کند، اذعان کرد: رسانه عدالت را رعایت و درستی را به مردم منعکس می کند و رسالت ما نیز نشان دادن واقعیت های موجود است.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=4377

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.