49a2a5dd4d","lang":0,"debug":0}
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
5

سیل خروشان مردم قدرشناس ایران اسلامی در روز تشییع پیکرهای پاک شهیدان جبهه مقاومت

  • ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵
سیل خروشان مردم قدرشناس ایران اسلامی در روز تشییع پیکرهای پاک شهیدان جبهه مقاومت

مراسم وداع مردم ایران با پیکر پاک سپهبد شهید قاسم سلیمانی در حالس از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شد که مردم عزادار تهران از ساعت‌های ابتدایی بامداد امروز در مسیرهای تعیین شده برای وداع با پیکر این سردار سرافراز حاضر شده بودند. به گزارش پایگاه خبری  نگین شمال ، مراسم وداع مردم ایران با […]

مراسم وداع مردم ایران با پیکر پاک سپهبد شهید قاسم سلیمانی در حالس از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شد که مردم عزادار تهران از ساعت‌های ابتدایی بامداد امروز در مسیرهای تعیین شده برای وداع با پیکر این سردار سرافراز حاضر شده بودند.

به گزارش پایگاه خبری  نگین شمال ، مراسم وداع مردم ایران با پیکر پاک سپهبد شهید قاسم سلیمانی در حالس از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شد که مردم عزادار تهران از ساعت‌های ابتدایی بامداد امروز در مسیرهای تعیین شده برای وداع با پیکر این سردار سرافراز حاضر شده بودند.

تعداد زیادی از مقام‌های کشوری و لشگری برای شرکت در مراسم نماز بر پیکر سردار سلیمانی که به امامت رهبر انقلاب اسلامی اقامه می‌شود در دانشگاه تهران حاضر شدند.

در این مراسم که با حضور چند میلیونی مردم و همچنین رؤسای قوای سه‌گانه، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، مسئولان لشکری و کشوری و همرزمان شهید در فضایی آکنده از حسرت آسمانی شدن حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، رهبر انقلاب اسلامی در نماز، خداوند را برای بزرگ داشتن مجاهدان راه خود به‌واسطه فوز و توفیق عظیم شهادت، حمد و سپاس گفتند و علوّ درجات آن شهدای عالی‌مقام را مسألت کردند.

در پایان این مراسم در تهران پیکرهای پاک شهیدان جبهه مقاومت به قم برای تشییع در بین مردم ولایتمدار قم منقل شد.

پایگاه خبری تحلیلی نگین شمال

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=418

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.