تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
3

مدیران و کارکنان شهرداری لاهیجان روز شهردار را تبریک گفتند

  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
مدیران و کارکنان شهرداری لاهیجان روز شهردار را تبریک گفتند

مدیران و کارکنان شهرداری لاهیجان روز شهردار را تبریک گفتند   جمعی از معاونان، مدیران و کارکنان شهرداری لاهیجان با حضور در دفتر یوسف قیامتیون شهردار لاهیجان روز شهردار را تبریک گفتند . به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، همزمان با 25 اسفند ماه سالروز شهادت شهردار بسیجی مهدی باکری که […]

مدیران و کارکنان شهرداری لاهیجان روز شهردار را تبریک گفتند

 

جمعی از معاونان، مدیران و کارکنان شهرداری لاهیجان با حضور در دفتر یوسف قیامتیون شهردار لاهیجان روز شهردار را تبریک گفتند .

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، همزمان با 25 اسفند ماه سالروز شهادت شهردار بسیجی مهدی باکری که به نام روز شهردار نامگذاری شده، جمعی از مدیران و کارکنان شهرداری لاهیجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید باکری، روز شهردار را به یوسف قیامتیون شهردار لاهیجان تبریک گفتند.

یوسف قیامتیون شهردار لاهیجان هم در این دیدار گفت: از کارکنان صدیق شهرداری لاهیجان که در طول سال برای خدمات رسانی به شهروندان تلاش می کنند صمیمانه قدردانی کرده و با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر در حال برنامه ریزی هستیم تا با پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان زحمات این عزیزان را جبران نماییم.

وی اضافه کرد: کارکنان شهرداری لاهیجان به رغم همه مشکلات تلاش خواهند کرد تا با عملکرد مطلوب رضایت شهروندان را جلب نمایند.

شهرداری لاهیجان

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=4178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.