تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
7

دیدار مسئول هیأت کبدی بسیج سپاه قدس استان و سرپرست هیأت کبدی استان گیلان با فرماندار شهرستان لاهیجان

  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
دیدار مسئول هیأت کبدی بسیج سپاه قدس استان و سرپرست هیأت کبدی استان گیلان با فرماندار شهرستان لاهیجان

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال : یونس محمودی، فرماندار شهرستان لاهیجان در این دیدار گفت: امیدواریم تا با پایان یافتن ویروس کرونا، شاهد فستیوال ها و جشنواره های مختلف ورزشی در شهرستان باشیم. وی افزود: لاهیجان، سرشار از مفاخر علمی، فرهنگی، هنری و اجتماعی است و در حوزه های متنوع ورزشی نیز باید به […]

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال : یونس محمودی، فرماندار شهرستان لاهیجان در این دیدار گفت: امیدواریم تا با پایان یافتن ویروس کرونا، شاهد فستیوال ها و جشنواره های مختلف ورزشی در شهرستان باشیم.
وی افزود: لاهیجان، سرشار از مفاخر علمی، فرهنگی، هنری و اجتماعی است و در حوزه های متنوع ورزشی نیز باید به نخبگان این قشر توجه شود تا در این زمینه نیز رشد داشته باشیم.
فرماندار لاهیجان افزود: ورزش کبدی، از رشته های حیاتی و مدال‌آور کشور می باشد و باید توجه ویژه ای به این ورزش گروهی داشت.

هاجر شاهین کمال، مسئول هیأت کبدی بسیج سپاه قدس استان و سرپرست هیأت کبدی استان گیلان در دیدار با یونس محمودی، فرماندار شهرستان لاهیجان هدف از این دیدار را بررسی وضعیت هیأت در شهرستان و توسعه آموزش رشته کبدی در بخش آقایان و بانوان برشمرد و گفت: با توجه به وجود ظرفیت های بالقوه ورزشی در شهرستان لاهیجان، در صورت حمایت مؤثر مسئولان شهرستانی از رشته کبدی، می توان تعداد ملی‌پوشان این رشته ورزشی در استان را افزایش داد.
وی با تأکید بر راه اندازی هیأت کبدی بسیج سپاه قدس لاهیجان افزود: با توجه به تعامل سازنده میان مسئولان ورزشی شهرستان لاهیجان و هیأت کبدی این شهرستان، امید است تا همکاری های دوسویه موجب رشد و تعالی این رشته ورزشی در عروس گیلان شود.

لازم به ذکر است در این جلسه سرکار خانم اسلام پرست، ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز حضور داشته و قول مساعدت و همکاری با هیأت کبدی شهرستان لاهیجان را دادند.
در این دیدار حمیدرضا اسدی رئیس هیئت کبدی لاهیجان،محمد دانش رئیس هیئت کبدی رشت و فرشید دهدار رئیس هیئت کبدی آستانه اشرفیه حضور داشتند

یک

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=3964

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.