تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
3

پایش ۹۹/۵ درصدی خانوارهای لاهیجانی در طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
پایش ۹۹/۵ درصدی خانوارهای لاهیجانی در طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

سرپرست شبکه بهداشت لاهیجان از پایش ۹۹/۵ درصدی خانوارهای لاهیجانی در طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شناسایی ۳۷۰ مورد مثبت کووید-۱۹ خبر داد. به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان؛ دکتر نجف زاده با اعلام خبر پایش ۹۹/۵ درصدی خانوارهای لاهیجانی، بر تداوم طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و […]

سرپرست شبکه بهداشت لاهیجان از پایش ۹۹/۵ درصدی خانوارهای لاهیجانی در طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شناسایی ۳۷۰ مورد مثبت کووید-۱۹ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان؛ دکتر نجف زاده با اعلام خبر پایش ۹۹/۵ درصدی خانوارهای لاهیجانی، بر تداوم طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و توجه جدی به پیگیری اطرافیان بیمار مبتلا به کرونا تا نیل به اهداف تعیین شده تاکید کرد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه تاکنون ۵۸ هزار و ۱۰۶ خانوار از جمعیت شهرستان لاهیجان در قالب این طرح پایش و غربالگری شده‌اند، افزود: از این تعداد ۲۴۵۶ تست کووید انجام شد که تست ۳۷۰ نفر مثبت اعلام شده و در قرنطینه خانگی هستند.

دکتر نجف زاده همچنین تصریح کرد: از ابتدای طرح تاکنون ۹۱۷۵ بازدید بهداشتی با همکاری ادارات نظارتی شهرستان صورت گرفت که منجر به صدور ۶۹۱ اخطاریه بهداشتی و پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف گردید.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=3938

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.