تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

امروز ایران اسلامی از لحاظ دفاعی و امنیتی در اوج اقتدار است

  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰
امروز ایران اسلامی از لحاظ دفاعی و امنیتی در اوج اقتدار است

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال : ، سردار« بهرام حسینی »  در آیین رونمایی از کتاب « گیل مانا» که (چهارشنبه، ۸ بهمن)‌ با حضور مدیران استانی و شهرستانی در دانشکده پرستاری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه هر مراسمی که یاد شهید و شهادت در آن باشد عطر و بوی خاصی دارد […]

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال : ، سردار« بهرام حسینی »  در آیین رونمایی از کتاب « گیل مانا» که (چهارشنبه، ۸ بهمن)‌ با حضور مدیران استانی و شهرستانی در دانشکده پرستاری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه هر مراسمی که یاد شهید و شهادت در آن باشد عطر و بوی خاصی دارد و  ما را با اهداف و آرمان های شهدا گره می زند، گفت: انتخاب چنین روزی برای رونمایی کتاب اتفاقی نیست و در سالروز وفات مادر چهار شهید، حضرت ام البنین(س)  و روز تکریم مادران و همسران شهدا، قطعا مادران شهدا حرف ها برای گفتن دارند و فرزندان شهدا نیز در همین مسیر حرکت کرده و باعث مانایی و ماندگاری ایران اسلامی شدند.

مسئول اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمنان همیشه تلاش کردند از ایران اسلامی، ملت ایران، شیعه و  اسلام ناب محمدی چیزی باقی نماند، افزود: این منش و ایثارگری شهدا خطر را دور و ایران را ماندگار کرد و موجب سرافرازی در دفاع مقدس و مقاطع مختلف شد چرا که مسیر و اهداف ما در تمام این مقاطع یکی بود و رهرو راه شهدا بودیم.

 

وی  با اشاره به اینکه ایران اسلامی را شهدا حفظ کردند و البته نفس گرم حضرت امام راحل بسیار تاثیرگذار بود، تصریح کرد: امام(ره) از فرزندان خام و بی تجربه و آموزش ندیده، انسان های متحولی ساخت که یک شبه راه صد ساله را رفتند. شیرانی که حماسه هشت سال دفاع مقدس را به یادگار گذاشتند.

 

وی با بیان اینکه هشت سال جنگ تحمیلی می تواند ۸۰۰ سال ما را بیمه کرده و ما را با آرمان ها و اهداف صدر اسلام گره زند و اینها افسانه نیست، یادآور شد: نه دفاع مقدس ما و نه مادر چهار شهید حضرت ام البنین (س) افسانه نیست.

حسینی ضمن قدردانی از کار ارزشمند سردار حق بین و اینکه این مراسم فرصتی برای تجلیل از شهدا است، تصریح کرد: ترسیم‌ مسیر نورانی برای آیندگان و بیان ایثارگری ها، این کار را ارزشمند می کند. نفع و انگیزه شخصی در این کار نبوده و قلم شیوای نویسنده این کتاب ( هاشمیان)  این کار خواندنی را خواندنی تر و ارزشمندتر کرد.

 

مسئول اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه رونمایی از چنین کتاب هایی یاد شهدا را گرامی نگه می دارد و به نسل های بعد می رساند، اذعان کرد: شهدا ذخایر ارزشمند خدای متعال هستند که هر کدام از آنها را در برهه ای از زمان هزینه می کند. این خون های مطهر حماسه می آفریند، همانگونه که در مراسم شهادت حاج قاسم سلیمانی دیده شد.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب مهم تر از چهل سال گذشته، چهل سال دوم است و گام دوم باید قرص و محکم شروع شود و برای گام دوم یکی از ذخایر ارزشمند هزینه شد و با شهادت سردار سلیمانی  دل های همه ما در گام دوم قرص تر شد.

 

حسینی با تاکید براینکه ما امروز از لحاظ دفاعی و امنیتی در اوج اقتدار هستیم، افزود: ایستادگی ما به برکت رهبری مقام معظم رهبری که فرمودند”  نه جنگ خواهد شد و نه مذاکره می کنیم ” بیشتر است. بدعهدی دشمنان حد و پایانی ندارد و با رفتن ترامپ جایگاه ایران ده ها برابر ارتقا یافته است.

 

مسئول اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: امروز ما با همان دشمن درگیر هستیم و روز به روز خط ما جلوتر می رود و اعتقاد داریم قدرت جمهوری اسلامی به موشک ها نیست با وجود اینکه در اوج آمادگی و توانمندی قرار دارند. اقتدار ما راه و روش شهدا است و مردم ایران بعد از چهل سال همچنان این مسیر را طی می کنند.

 

حسینی با بیان اینکه امروز از نظر تکنولوژی دفاعی، پدافند هوایی، زیر دریایی و ….. در اوج هستیم اما همچنان روحیه مقاومت سر جای خود باقی است، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی هر وقت بخواهد می تواند نفت را به ده ها برابر قیمت تبدیل می کند و اینها اعترافات دشمن است و دشمن به رهبری ما نگاه می کند و ایران از رهبری با تفکر و استراتژی ثابت برخوردار است.

 

وی در پایان با بیان اینکه اقتدار و پیشرفت های ایران مدیون شهداست خاطرنشان ساخت: کرونا هم یکی از توطئه های دشمن بود و با وجود تحریم های دشمن علیه ما وضعیت دشمن در این بحران بدتر از ماست و ابتلا در آمریکا ده ها برابر بیشتر و وضعیت آنان بدتر از ماست.

 

گفتنی است، گیل مانا، خاطرات سردار محمد علی حق بین بوده و  مروری است بر خاطرات هشت سال جنگ تحمیلی که از زبان سردار فاتح نبل و الزهرا و به قلم سیده نساء هاشمیان به رشته تحریر درآمده است.

این همایش با محوریت شهرداری و شورای شهر لنگرود و همکاری مدیران ارشد شهرستان همکاری فرمانداری، سپاه ناحیه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن راویان دفاع مقدس، اوقاف و امور خیریه، هیات رزمندگان اسلام، تیپ نیرو مخصوص میرزا کوچک خان، اتاق اصناف و انجمن نخبگان برگزار شد که کتاب ” گیل مانا” همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز پاسداشت مقام مادران و همسران شهدا با حضور سردار بهرام حسینی، مسئول اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح رونمایی شد.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=3919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.