b1b08232d9","lang":0,"debug":0}
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
2

سرپرست شبکه بهداشت لاهیجان از پایش ۱۶۵ هزار و ۴۸ لاهیجانی در طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شناسایی ۲۵۶ مورد مثبت کووید-۱۹ خبر داد.

  • ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷
سرپرست شبکه بهداشت لاهیجان از پایش ۱۶۵ هزار و ۴۸ لاهیجانی در طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شناسایی ۲۵۶ مورد مثبت کووید-۱۹ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان؛ دکتر نجف زاده با بیان اینکه تیم های سه گانه اجرای برنامه غربالگری در سطح شهر و محلات شهرستان، با حضور درب منازل، اقدام به غربالگری و پیگیری موارد تماس شهروندان می نمایند، بر تداوم طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و توجه جدی به […]

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان؛ دکتر نجف زاده با بیان اینکه تیم های سه گانه اجرای برنامه غربالگری در سطح شهر و محلات شهرستان، با حضور درب منازل، اقدام به غربالگری و پیگیری موارد تماس شهروندان می نمایند، بر تداوم طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و توجه جدی به پیگیری افراد بیمار تا نیل به اهداف تعیین شده تاکید کرد.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه تاکنون ۵۶ هزار و ۹۱۳ خانوار از جمعیت شهرستان لاهیجان در قالب این طرح پایش و غربالگری شده‌اند، افزود: از این تعداد ۱۶۸۳ تست کووید انجام شد که تست ۲۵۶ نفر مثبت اعلام شده و در قرنطینه خانگی هستند.

 

دکتر نجف زاده همچنین تصریح کرد: از ابتدای طرح تاکنون ۸۲۱۳ بازدید بهداشتی با همکاری ادارات نظارتی شهرستان صورت گرفت که منجر به صدور ۵۸۲ اخطاریه بهداشتی و پلمب ۹ واحد صنفی متخلف گردید.

 

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=3837

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.