تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
4

جریمه میلیونی صاحبان متخلف اصناف

  • ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
جریمه میلیونی صاحبان متخلف اصناف

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در جلسه ستاد تنظیم بازار لاهیجان گفت: در یک ماه گذشته ۶ هزار و ۲۹۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام شد که در این مدت صاحبان متخلف 648 میلیون و 100 هزار تومان جریمه شدند. فرهاد دلق پوش با اشاره به عملکرد موفق ستاد تنظیم بازار […]

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در جلسه ستاد تنظیم بازار لاهیجان گفت: در یک ماه گذشته ۶ هزار و ۲۹۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام شد جریمه میلیونی صاحبان متخلف اصنافکه در این مدت صاحبان متخلف 648 میلیون و 100 هزار تومان جریمه شدند.
فرهاد دلق پوش با اشاره به عملکرد موفق ستاد تنظیم بازار لاهیجان در توزیع کالاهای اساسی افزود: وجود نظارت مستمر از سوی متولیان امر و هوشیاری مردم، سبب توزیع عادلانه کالاها در بازار و از ایجاد بار روانی جلوگیری کنند.
فرماندار لاهیجان نیز در این جلسه با بیان اینکه همه واحدهای تولیدی این شهرستان فعال است گفت: تاکید استاندار گیلان در جلسه ستاد تنظیم بازار و رفع موانع تولید استان این بود که مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی به حداقل برسد.
یونس محمودی افزود : شهرستان لاهیجان این پتانسیل را دارد که در حوزه صنایع تولیدی، کالاهای استراتژیک و محصولات بومی و محلی، به شهرستان صادرات محور تبدیل شود.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=3813

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.