ab361a1236","lang":0,"debug":0}
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
3

شورای شهر بستری مناسب برای ایفای نقش بانوان در مدیریت شهری است

  • ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲
شورای شهر بستری مناسب برای ایفای نقش بانوان در مدیریت شهری است

پور رمضانی با تاکید بر اینکه از فکر و اندیشه بانوان در سال های اخیر بیشتر از گذشته استفاده شده است، گفت: شورای شهر یکی از بسترهای مناسب برای ایفای نقش بانوان در مدیریت شهری است.   « سالومه پوررمضانی قاضی محله » در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خصوص حضور زنان […]

پور رمضانی با تاکید بر اینکه از فکر و اندیشه بانوان در سال های اخیر بیشتر از گذشته استفاده شده است، گفت: شورای شهر یکی از بسترهای مناسب برای ایفای نقش بانوان در مدیریت شهری است.

 

« سالومه پوررمضانی قاضی محله » در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خصوص حضور زنان در عرصه های مدیریتی، گفت: از آنجایی که نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می دهند اما‌ متاسفانه از فکر و اندیشه این قشر به خوبی استفاده نمی شود.

 

عضو شورای اسلامی شهر شلمان با بیان اینکه انتخاب افراد برای پست های مدیریتی باید بر اساس توانایی ها باشد و نگاه جنسیتی نباید در این امر دخیل باشد، افزود: در جامعه ما عدم حضور بانوان در جایگاه های مختلف اجتماعی و عدم ایجاد فضای مناسب برای استفاده از فکر و اندیشه آنان موجب شده که جامعه دچار ضرر شود و همین امر موجب تغییر نگرش شده و تا زمانی که نگرش کلیه افراد جامعه تغییر نکند، این مشکل برطرف نخواهد شد.

 

پور رمضانی با تاکید بر اینکه از فکر و اندیشه بانوان در سال های اخیر بیشتر از گذشته استفاده شده است، تصریح کرد: بنده به عنوان یک بانو عضو شورای شهر معتقدم که شورای شهر یکی از بسترهای مناسب برای ایفای نقش بانوان در مدیریت شهری است و همیشه بانوان را به شرکت در انتخابات ترغیب می کنم که با اعتماد به نفس بالایی شرکت کنند.

عضو دو دوره شورای اسلامی شهر شلمان با بیان اینکه هنوز جایگاه مدیریتی بانوان در کشورهای در حال توسعه نهادینه نشده است، اذعان کرد: با حذف باورهای غلط، قدرت مدیریتی، گرایش به مرد سالاری و باور به عاطفی بودن بانوان در تصمیم گیری ها باید نسبت به تعهد، تخصص، مهارت و تجربه افراد ملاک و معیار قرار گیرد.

پور رمضانی در پایان با تاکید بر اینکه مدیر موفق بودن و همزمان مادر خوب کار سختی نیست، گفت: یک زن می تواند همزمان هم مادر خوب و هم مدیر خوب باشد و با تعادل بین این دو حیطه کارها را به درستی انجام دهد‌.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=3806

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 90در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.