تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
4

منصفی، رییس شورای شهر لنگرود/با مناسب شدن شرایط جوی، طرح های عمرانی با سرعت بیشتری انجام خواهد گرفت

  • ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
منصفی، رییس شورای شهر لنگرود/با مناسب شدن شرایط جوی، طرح های عمرانی با سرعت بیشتری انجام خواهد گرفت

به گزارش اختصاصی خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نگین شمال :  غلامرضا منصفی، رئیس شورای اسلامی شهر لنگرود در جلسه ماهانه شورای اسلامی شهر لنگرود که با حضور شهردار، اکثریت اعضای شورا و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد در ابتدا به افزایش نرخ کرایه های تاکسی درون شهری لنگرود اشاره کردو گفت: تاکسی های درون […]

به گزارش اختصاصی خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نگین شمال :  غلامرضا منصفی، رئیس شورای اسلامی شهر لنگرود در جلسه ماهانه شورای اسلامی شهر لنگرود که با حضور شهردار، اکثریت اعضای شورا و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد در ابتدا به افزایش نرخ کرایه های تاکسی درون شهری لنگرود اشاره کردو گفت: تاکسی های درون شهری لنگرود نرخ کرایه را خودسرانه افرایش داده اند در حالی که هیچگونه مصوبه ای از سوی شورای شهر در این خصوص صورت نگرفته است.
واگر مشاهده ی دراین زمینه شود با افرادخاطی برخورد میشود.و در صورت مشاهده به ما اعلام کنند.

منصفی ادامه داد با مناسب شدن شرایط هوا آسفالت کوچه و معابر ادامه پیدا می‌کند.

بهمن کامکار ،عضو شورای شهر لنگرود نیز در ادامه این جلسهگفت : تاکسی هایی که خودسرانه نرخ کرایه را افزایش داده و در صندلی عقب بیش از دو نفر مسافر سوار می کنند در دستور پیگیری داریم.

وی همچنین پیگیری ریزش دیواره کوچه غروی را نیز در دستور کار شهرداری و شورای شهر لنگرود عنوان کرد.
.
لیلا آبچیان ، یکی دیگر از عضو شورای لنگرود ضمن تقدیر از تلاش کم نظیر و اصحاب رسانه و تعامل آنها با مجموعه شهرداری لنگرود از زحمات شهردار قدردانی کرد و خواستار شن ریزی در کوچه سعدی، بن بست ۲و خیابان های انزلی محله و کاسگر محله شد.

اعظم سیگارودی از دیگر عضو شورای شهر لنگرود نیز خواستار شن ریزی در کوچه هلال احمر شد.

فرامرز حسن دوست، نائب رییس شورای شهر لنگرود که حاوی پیام مردم به شهردار بود افزود : شهروندان کوچه های اژرنگ و مسافری بخاطر لوله گذاری و روکش آسفالت این کوچه‌ها از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لنگرود تشکر ویژه کرده اند.
وی در ادامه خواستار پیگیری احداث زمین والیبال ساحلی لنگرود شد.

مهندس رجایی نیز ضمن تشکر از حضور اصحاب رسانه درجلسات عمومی شورای شهر جهت اطلاع رسانی و پیگیری مباحث و مشکلات شهر تشکر و قدردانی نمود وی در مورد مشکلات تاکسی ها گفت : تاکسیهایی که کرایه را خودسرانه افزایش داده اند ویا بیش از دونفر مسافر در پشت خودرو سوار میکنند، متخلف بشمار میروند و مردم بامشاهده چنین مشکلاتی میتوانند به ما اطلاع دهند و پیگیری لازم را انجام میدهیم.

شهردار لنگرود در ادامه به دیدار بعضی از شهرداران گیلان با نماینده ولی فقیه در استان و گفت: در دیدار با نماینده ولی فقیه گیلان خدمت ایشان عنوان کردیم مردم به ما مراجعه می‌کنند و می گویند« ما امروز کوچه ها در سطح روستاها آسفالت هستند ولی در شهر ما مشکل داریم
و مشکلات روستاها تا جایی حل شده است و به همین نسبت به شهرها توجه کمتری شده است.

وخواسته ما شهرداران در این دیدار این بود که دولت برای حل مشکل روستاها گام های موثری برداشته است و برای شهرها که پیشانی شهرستانها هستند نیز توجه ویژه‌ای شود.

رجایی همچنین به مشکل مجوز برداشت شن توسط شهرداریها اشاره کرد و گفت: شهرداری ها با مشکل مجوز برداشت مصالح مواجهند مصالح را باید به صورت آزاد خریداری نماییند در حالی که شرکت های خصوصی به راحتی برداشت می کنند.

شهردار لنگرود با بیان اینکه شهرداریها یک نهاد خودگردان هستند و باید به صورت یک بنگاه اقتصادی عمل کنند ، گفت: شهرداری‌ها باید هزینه ها را خودشان مدیریت کنند.

شهردار لنگرود در ادامه سخنان خود به وضعیت خیابان‌شهید چمران پرداخت وعنوان کرد : خیابان چمران از ابتدا فاقد پی بوده است که همین مسأله سبب آسیب بیشتر به ساختمانها ی آن ناحیه شده است و آسفالت خیابان چمران از ابتدای پل بتنی تا پایان آن در دستور کار آسفالت قرار دارد.

رجایی شهردار لنگرود درادامه گفت مردم خواستار گرماخانه از ما هستند در حالی که در بحث گرم خانه با توجه به شرایط خاصی که وجود دارد تقاضا دارندکه ما از روابط عمومی محترم می‌خواهیم که اطلاعات مناسبی در این خصوص در اختیار مردم قرار دهند.

و‌احداث گرمخانه با توجه به شرایط خاص در لنگرود امکانپذیر نیست زیرا کار گروه خاص را می‌طلبد و در شهرهای با جمعیت بالای ۲۰۰ هزار نفر احداث می‌شود.

شهردار لنگرود با بیان اینکه مردم لنگرود احساسات خوبی در بحث مسائل شهری دارند، گفت: ما نیز آن را به فال نیک گرفتیم و در این راستا نیز موفقیت و پیشرفتی خوبی داریم .

وی همچنین به بحث ساماندهی سد معبر در سطح شهر لنگرود اشاره کرد و اظهار داشت: ساماندهی سد معبر در شهر لنگرود باید جدی گرفته شود .
شهردار لنگرود از اصحاب رسانه خواست تا با اطلاع رسانی در جهت رفع این مسأله توجه ویژه نمایند .
وی درخصوص ساماندهی سد معبر لنگرود لازم است تمام دستگاههایی اجرایی اعم از دادگستری ،فرمانداری و اداره صنعت و معدن به پای کاربیایند.

شهردار لنگرودخاطرنشان کرد: شهرداری در این خصوص زمین اختصاص داده و اطلاع رسانی لازم را نیز انجام داده است ولی ساماندهی معابر شهری نیازمند همکاری همه ادارات و دست اندرکاران است.

وی در پایان از استقبال شهرداری ازحضور سرمایه گذاران در بخش توسعه گردشگری شهر لنگرود خبرداد و گفت: هر کسی که بتواند در ایجاد بازارچه صنایع دستی و غذاهای محلی و … به توسعه گردشگری شهر لنگرود کمک کند یقینا حمایت شهرداری را بهمراه خواهد داشت و مورد استقبال قرار میگرد.

مجید صبوحی، مدیر روابط عمومی شهرداری لنگرود نیز در پایان این جلسه گفت در بحث تبلیغات محیطی و تزئینات شهری از نهادهای فرهنگی تقاضا داریم همکاری لازم را با شهرداری به جا اورند.

خبرنگار: سحر مسافر

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=3769

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.