تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
4

رفع اختلال ثبت سرعت غیرمجاز در محور لنگرود به لاهیجان/رانندگان جریمه پرداخت نکنند

  • ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
رفع اختلال ثبت سرعت غیرمجاز در محور لنگرود به لاهیجان/رانندگان جریمه پرداخت نکنند

سرهنگ حسین محمدپور امروز در رشت با اشاره به اعتراض عده‌ای از رانندگان مبنی بر دریافت پیامک تخلف سرعت غیرمجاز در محور لنگرود به لاهیجان اظهار کرد: برخی از رانندگان مدعی هستند که در محور مذکور تردد نداشته‌اند درحالی‌که این ادعا خلاف واقع است. وی از بروز اختلال در سرعت سنجی دوربین‌های سرعت شمار در […]

سرهنگ حسین محمدپور امروز در رشت با اشاره به اعتراض عده‌ای از رانندگان مبنی بر دریافت پیامک تخلف سرعت غیرمجاز در محور لنگرود به لاهیجان اظهار کرد: برخی از رانندگان مدعی هستند که در محور مذکور تردد نداشته‌اند درحالی‌که این ادعا خلاف واقع است.

وی از بروز اختلال در سرعت سنجی دوربین‌های سرعت شمار در محور لنگرود به لاهیجان خبر داد و افزود: این دوربین‌ها از تاریخ چهار تا هشتم دی‌ماه دچار اختلال در سرعت سنجی شده و سرعت بالای ۶۰ کیلومتر بر ساعت را غیرمجاز شمرده است.

رئیس پلیس‌راه گیلان از رفع اختلال دوربین‌های سرعت شمار در محور لاهیجان به لنگرود در محدوده هتل فجر خبر داد و گفت: موضوع ثبت تخلف سرعت غیرمجاز بنا بر اختلال دوربین‌ها مورد ارزیابی و هم‌اکنون توسط اپراتور مربوطه رفع مشکل شده است.

محمدپور همچنین در خصوص تعیین تکلیف رانندگان با تخلف سرعت غیرمجاز در محور مذکور نیز گفت: رانندگان جریمه تخلف سرعت غیرمجاز در محدوده هتل فجر را پرداخت نکنند چون این ثبت تخلف غیرواقعی به‌زودی از سامانه ثبت تخلفات پاک می‌شود.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=360

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.