تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
6

مجمع نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی به مناسبت حماسه ۸ و ۹ دی بیانیه‌ای را منتشر کرد.

  • ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
مجمع نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی به مناسبت حماسه ۸ و ۹ دی بیانیه‌ای را منتشر کرد.

نهم دی ماه ۸۸ مظهر نفوذناپذیری جمهوری اسلامی ایران در برابر فتنه‌های استکبار جهانی و تجلی بصیرت، زمان‌شناسی و عزتمندی آحاد ملت شریف ایران اسلامی و میثاق امت با ولایت بود. خلق حماسه نهم دی، متعلق به ملت بصیر و سلحشور ایران اسلامی است که در فضای پیچیده و برنامه‌ریزی شده فتنه سال ۸۸ خط […]

نهم دی ماه ۸۸ مظهر نفوذناپذیری جمهوری اسلامی ایران در برابر فتنه‌های استکبار جهانی و تجلی بصیرت، زمان‌شناسی و عزتمندی آحاد ملت شریف ایران اسلامی و میثاق امت با ولایت بود. خلق حماسه نهم دی، متعلق به ملت بصیر و سلحشور ایران اسلامی است که در فضای پیچیده و برنامه‌ریزی شده فتنه سال ۸۸ خط بطلانی بر همه توطئه‌ها و حمایت‌های آشکار سران استکبار جهانی و هجمه‌های رسانه‌ای آنان کشیدند و نقطه عطفی را در تاریخ انقلاب اسلامی به وجود آوردند.

مردم با بصیرت گیلان در هشتم دی سال ۸۸ یک روز زودتر دفاع خود را از ولایت‌فقیه نشان دادند و امید دشمنان را به یاس تبدیل کردند تا اثبات کنند مردم سرزمین گیل هرکدام یک میرزا کوچک هستند و به دشمنان بفهمانیم که ما با عهدی که با اماممان بستیم پایبندیم و بصیرت ما از مشت‌های گره شده و قلب‌های داغدار حسینی تجلی پیدا کرد.

اینک در آستانه چهل یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این‌جانبان همراه با موج خروشان مردم مؤمن و انقلابی استان گیلان در تجمعی که در روز دوشنبه نهم دی ماه ۹۸ در دهمین سالگرد این حماسه عظیم و ماندگار از ساعت ۱۰ صبح در میدان شهدای ذهاب (شهرداری رشت برگزار می‌شود شرکت می‌کنیم.

ذبیح نیکفر رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=355

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.